به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با جذب نمازی مربی سابق تیم ملی و از مربیان بین المللی امید آن را داشت که در این رقابت ها نتایج خوبی کسب کند ولی به گواه کارشناسان با وجود بازی های خوبی که انجام می دهد در نتایج ضعیف عمل کرد.
فروش چند بازیکن اصلی این تیم در ابتدای فصل، عدم تمرکز بازیکنان در ضربات نهایی ، اشتباهات داوری و نبود مهاجم شش دانگ از جمله مهمترین موضوعات محوری صحبت های امید نمازی در باره نتایج این تیم در رقابت های فصل جاری است.
ذوب آهن با وجود شایستگی های خوبی که داشت عصر پنجشنبه گذشته، در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با تیم پیکان با هدایت مجید جلالی مساوی کرد تا دستاوردی جز یک امتیاز دریک بازی خانگی نداشته باشد وبا قرار گرفتن در رتبه نهم با 11 امتیاز، چشم به دیدارهای آینده خود بدوزد.
در مقابل سپاهان با جذب امیر قلعه نویی توانست نتایج درخشانی را برخلاف فصل گذشته کسب کند و هواداران این تیم را خوشحال تر از همیشه به کسب مقام قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران امیدوار کند.
کی روش استنلی بازیکن برزیلی سابق ذوب آهن که این روزها در سپاهان می درخشد یکی از وزنه های خوب این تیم به شمار می رود و درکسب نتایج این فصل سپاهان تاثیرگذار ترین بازیکن بوده است.
این بازیکن هم اکنون با 7 گل زده بعد از آنتونی استوکس بازیکن تراکتورسازی با اختلاف یک گل در رده دوم گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.
سپاهان در مقابل استقلال تهران با تک گل کی روش پیروز شد و تنها با فاصله یک امتیاز در رده دوم جدول ماندنی شد.
تیم استقلال در حالی عصر روز گذشته در ورزشگاه آزادی با یک گل برابر سپاهان شکست خورد که بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال شد اما در دقیقه 81 کی روش استنلی مهاجم برزیلی تیم سپاهان از روی توپ ارسالی با ضربه سر گل برتری تیم اصفهانی را به ثمر رساند تا پایه گذار سه امتیاز شیرین از یک بازی غیر خانگی باشد و تا سپاهان بعد از پدیده مشهد با اختلاف یک امتیاز در رتبه دوم لیگ برتر فوتبال ایران قرار گیرد.
امیرقلعه نویی در ابتدای فصل به موضوع نگرش بازیکنان در نشست های خبری اشاره می کرد و اعتقاد داشت تا نگرش بازیکنانش نسبت به بازی ها تغییر نکند اتفاقی نمی افتد و باید نگاه بازیکنان نسبت به بازی و تلاش تا آخرین لحظه تغییرکند تا بتوانند موفق ظاهر شود که در چند هفته اخیر این نگرش نیز تغییرکرد و بازیکنان سپاهان این روزها در دقیقه های پایانی بازی ها نتیجه می گیرند.
8114/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.