به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران در هفته دهم لیگ برترفوتبال ایران از ساعت 16:15 امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه اول این دیدار تیم ذوب اهن اصفهان حملاتی را بر روی دروازه تیم پیکان برنامه ریزی کرد که بازیکنان این تیم در ارسال ضربات نهایی بی دقت بودند و نتواستند گلی به ثمر برسانند.
با اینکه تیم میهمان یعنی پیکان تهران در این نیمه نتوانست موقعیت چندانی بر روی دروازه ذوب آهن خلق کند، ولی در دقیقه 41 روی یک ضربه ایستگاهی توسط مهدی شیری به زیبایی هر چه تمام تر دروازه ملی پوش ذوب آهن رشید مظاهری را باز کرد.
ذوبی ها برای جبران گل خورده تمام تلاش زیادی کردند ولی در امر گلزنی موفق نبودند و نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان پایان یافت.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که تیم ذوب آهن برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه پیکان انجام داد ولی بازیکنان این تیم نتوانستند در امر گلزنی موفق ظاهر شوند تا اینکه در دقیقه 68 تیم ذوب آهن صاحب یک ضربه پنالتی شد، که توسط مسلمان به گل تبدیل شد.
بعد از گل تساوی ذوب آهن ، تیم میهمان در دقیقه 75 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که بی هدف از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت. در ادامه بازی ضربه پای زیبای محسن مسلمان در دقیقه 80 از پشت محوطه تیم پیکان به تیرک دروازه برخورد کرد تایک موقعیت خوب برای ذوب آهن با بدشانسی از بین برود.
تلاش هر دو تیم برای گلزنی بی نتیجه بود و در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در این دیدار مگنو باتیستا از تیم پیکان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.
در ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن با هدایت امید نمازی، رشید مظاهری، وحید محمدزاده، عارف غلامی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، ادی کابریل ،هرناندز، محمدرضا عباسی(دقیقه 83 تعویض با رضا حبیب زاده)، زبیر نیک‌نفس(تعویض دقیقه 67 محسن مسلمان)، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد فخرالدینی و ماریون سیلوا به میدان رفتند.
همچنین درترکیب تیم فوتبال پیکان نیز با هدایت مجید جلالی، وحید شیخ ویسی، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی شیری، شاهین ثاقبی( دقیقه 58 تعویض با عیسی آل کثیر)، فراز امامعلی و محمد قاضی باز ی کردند.
این دیدار به قضاوت علی صفایی با کمک های علیرضا ایلدروم و محمد رضا مدیر روستا برگزار شد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.