به گزارش ایرنا، علی مرادی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات وزنه‌برداری اصفهان در سرای ورزشکاران استان افزود: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز حمایت های خوبی در این زمینه کرده اند.
وی افزود: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان با هدف گسترش این رشته در کشور و کسب افتخارات بین‌المللی و ملی، هم اکنون در استان تهران در حال برگزاری است.
وی ابراز امیدواری کرد: هیات استان ها بخصوص اصفهان نیز به این بخش توجه کنند.
مرادی گفت: درِ فدراسیون وزرنه برداری بر روی همه کسانی که به عنوان کاندیدا در انتخابات رئیس هیات وزنه برداری اصفهان شرکت کرده و رای کسب نیاوردند، باز است.
وی با بیان اینکه از همه کاندیدای این انتخابات می خواهم کمک حال فدراسیون باشند، افزود: رئیس جدید هیات وزنه برداری استان اصفهان مسئولیت دشواری بر عهده دارد و باید از توانمندی حاضران در این مجمع استفاده کند.
همچنین در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز گفت: حضور این تعداد کاندیدا در مجمع نشانه علاقه به این رشته در استان است.
محمد سلطان ‌حسینی با اشاره به همکاری و همراهی همه متخصصان در رشته وزنه برداری گفت: در چند سال گذشته ورزش استان اصفهان رشد خوبی داشته و در این زمینه موفقیت های زیادی کسب کرده است.
وی رشد بیش از صددرصدی تعداد ورزشکاران اعزامی به مسابقات جاکارتا نسبت به بازی‌های اینچئون را در این زمینه مثال زد و افزود: این موفقیت نشان دهنده افتخارات ورزشکاران زبده اصفهانی در رقایت های بین المللی است.
استان اصفهان با حدود 35 ورزشکار در بازی‌های آسیایی پارا آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی حاضر شد، اما در بازی های آسیایی امسال جاکارتا، این تعداد به بیش از 2 برابر رسید و مدال های کسب شده هم بیش از صددرصد افزایش یافت.
سلطان حسینی گفت: افرادی که در مجمع انتخاباتی اصفهان رای نیاوردند به توسعه رشته وزنه‌برداری در شهر خود کمک کنند و در این جهت قدم بردارند.
به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات وزنه برداری استان اصفهان برای انتخاب رئیس جدید خود، امروز با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد و در جریان آن حمیدرضا فدوی با کسب 10 رای از مجموع 17 رای اخذ شده، برای یک دوره چهار ساله به عنوان رئیس جدید هیات وزنه برداری استان اصفهان انتحاب شد.
8114/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.