به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و در پایان هر دو تیم با نتیجه دو بر دو مساوی رضایت دادند.
در نیمه اول این دیدار تیم ذوب آهن اصفهان برغم اینکه بازی بهتری را مقابل حریف جوبی خود ارائه داد ولی بازی را با دو گل واگذار کرد.
ذوب آهن در این نیمه از موقعیت های خود به درستی بهره نبود و در چند صحنه به راحتی توپ ها و موقعیت از دست داد، در این میان تیم صنعت نفت آبادان توانست در یک ضربه ایستگاهی دقیقه 19 توسط طالب ریکانی به گل اول خود برسد.
در دقیقه 29 اکبر ایمانی با زیکن صنعت نفت آبادان با یک ضربه محکم زمینی از پشت محوطه جریمه تیم ذوب آهن برای بار دوم دروازه رشید مظاهری را باز کرد تا دومین گل این دیدار را به ثمر برساند، برخلاف حملات تیم ذوب آهن نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود صنعت نفت آبادان پایان یافت.
در نیمه دوم امید نمازی سرمربی تیم ذوب آهن ادی گاربیل هرنادزبازیکن هندوراسی خود را دقیقه 46 به جای قاسم حدادی فر به زمین فرستاد تا با یک تعویض طلایی این بازیکن خارجی ذوب آهن در دقیقه 55 اولین گل ذوب آهن را در این دیدار به ثمر برساند.
مسعود ابراهیم زاده بازیکن ذوب آهن که اخطار اول را در دقیقه 57 توسط داور گرفته بود در دقیقه 62 توسط داور کارت قرمز دریافت کرد و از این باری اخراج شد تا ذوب آهن 10 نفر بازی کند.
در این نیمه هر دو تیم حملاتی را روی دروازه های هم تدارک دیدند که سهم ذوب آهن بیشتر بود ولی بازیکنان این تیم در ضربات نهایی دقت کافی را نداشتند تا ذوب آهن سرانجام در دقیقه 90 توسط میلاد فخرالدینی صاحب پنالتی شود تا توسط رحیم زهیومی بازیکن جدید ذوب اهن به گل دوم خود برسد تا با این تساوی ذوب آهن از سومین شکست پی درپی خود رهایی یابد.
در ترکیب ذوب آهن با هدایت امید نمازی، رشید مظاهری، هادی محمدی، عارف غلامی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، قاسم حدادی‌فر(دقیقه 46 تعویض ادی هرنادز)، محمدرضا عباسی، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد فخرالدینی، ابوذر صفرزاده و ماریون سیلوا به میدان رفتند.
همچنین در این دیدار شهاب گردان، حسین بغلانی، عقیل کعبی، وفا هخامنش، محمد قریشی، حسین ساکی، اکبر ایمانی، سیروان قربانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی و کرار جاسم با سرمربی گری پائلو سرجیو برای صنعت نفت آبادان به میدان رفتند.
این دیدار را محمدرضا اکبریان با کمک های محمدرضا ابوالفضلی و جلیل شعرانی قضاوت کردند.
با این نتیجه تیم ذوب آهن با 9 امتیاز در رده هفتم و صنعت نفت آبادان نیز 6 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.