دبیر جشنواره تئاتر استان اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت : 29 نمایش از سراسر استان در 2 ماه اخیر متقاضی حضور و رقابت در این جشنواره بودند که این آثار مورد بازبینی قرار گرفت.
حمید شهرانی افزود : از میان آثار شرکت کننده نمایش ' افرا ' به کارگردانی احسان جانمی ، ' مثل سوسوی فانوس آویخته ' به کارگردانی پویان عطایی ، ' هنبوری ' به کارگردانی احسان فاضلی ' تئوری میس کال ' به کارگردانی رهام بحیرایی و ' سر میز شام ' به کارگردانی محمد جواد صرامی از اصفهان به این جشنواره راه یافت.
وی گفت: همچنین ' سوته دلان ' به کارگردانی امیر قیطاسی از نجف‌ آباد، ' استرالیا ' به کارگردانی مهدی رضایی از کاشان ، ' حکایتی نا تمام برای دخترم مده آ ' به کارگردانی سمیه سلیمی از زرین‌ شهر ، ' چای تلخ ' به کارگردانی هومن حیدری از شاهین‌ شهر، ' حادثه در عمارت آقای میم - ف ' به کارگردانی هادی عسکری از شاهین ‌شهر و ' وقتی همه دیواریم ' به کارگردانی مهدی سه دهی از کاشان برای حضور در این جشنواره پذیرفته شدند.
شهرانی گفت : علاوه بر این نمایش ' کرگدن صورتی با گل های ریز قرمز ' به کارگردانی امیر قاسمی از نجف آباد به صورت مشروط برای حضور در این جشنواره پذیرفته شده است.
وی افزود: نمایش هایی که متقاضی حضور در این جشنواره شدند در یک سال گذشته اجرای عمومی در استان داشتند و یکی از شاخص های حضور در جشنواره نیز این موضوع بود.
سی امین جشنواره تئاتر استان 26 تا 30 آبان امسال در تالار هنر و مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان اصفهان برگزار می شود.
نزدیک به 40 گروه ثبت شده و دارای پروانه تئاتر در استان اصفهان فعالیت دارند.
8114 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.