به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در اصفهان افزود : امروز اتحاد و علو ملت ایران به واسطه مقاومت و ایستادگی آنها در مسیر اسلام است.
وی اضافه کرد: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی تحریم های فلج کننده را برای ایجاد شکاف بین نظام و مردم تدارک دیده اما جمهوری اسلامی با تکیه بر آحاد مردم ایستاده است و همانند همیشه تاریخ پر افتخار خواهد بود.
وی با بیان اینکه امروز نیز ایران اسلامی مورد هجمه ها و طمع دشمنان است، گفت: روزی با جنگ نظامی به ایران حمله کردند و با شکست از میدان نبرد بازگشتند، امروز جنگ دیگری در عرصه اقتصادی و با ریشه سیاسی را آغاز کرده اند اما جمهوری اسلامی به یک موجود زنده و پرتوان تبدیل شده است و هر روز به سوی رشد پیش می رود و به احاد مردم خود پشت گرم است.
مهرعلیزاده با بیان اینکه در استان اصفهان اقدامات ارزشمندی انجام شده است ، تاکید کرد: در زمینه حل مشکلات آب اصفهان اقدامات خوبی انجام شده است که در آینده نزدیک خبر آن رسانه ای خواهد شد.
مراسم هفته دفاع مقدس روز شنبه 31 شهریور ماه با رژه یگان های نمونه پیاده و موتوری ارتش، سپاه، بسیج در جوار گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
/7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.