به گزارش ایرنا، ' محمد علی شجاعی ' روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در گلستان شهدای اصفهان افزود: علت برجستگی این شهیدان، به خاطر مدیریت آنها بود و این مسیر باید به عنوان یک الگوی مدیریتی ادامه یابد.
وی اضافه کرد: رمز نمونه شدن این شهیدان، حرکت در مسیر امام بود و امروز نیز تنها رمز موفقیت، حرکت در مسیر رهبری است.
معاون استاندار اصفهان بااشاره به اینکه اتحاد و همدلی مردم و مسئولان زمینه ساز موفقیت کشور در همه عرصه ها است، افزود: اگر هم افزایی نداشته باشیم قطعا شکست خواهیم خورد.
وی اظهارداشت : دشمن دریافته است که با هجمه نظامی، کاری از پیش نمی برد بنابراین به حربه های اقتصادی متوسل شده ولی ملت ما به دشمن خواهد آموخت که این حربه نیز در برابر اراده ملت ایران ناکارآمد است.
شجاعی با بیان اینکه امسال در هفته دولت در استان اصفهان یکهزار و 300 پروژه با اعتباری افزون بر یکهزار و 800 میلیارد تومان به بهره برداری رسید گفت: گسترده بهره برداری از این طرح ها از کوچکترین روستاها تا بزرگترین شهرهای استان اصفهان است.
در پایان این مراسم، مدیران استان اصفهان با حضور بر سر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس با نثار شاخه گل به آنها ادای احترام کردند.
هشتم شهریور 1360 رئیس جمهور وقت محمد علی رجایی به همراه نخست وزیر متفکر و دانشمندش حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شد و به همین مناسبت از دوم تا هشتم شهریور ماه، هفته دولت نامگذاری شده است.
6994/7134/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.