به گزارش ایرنا، ایلیا استان شبانگاه روز جمعه پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری این دیدار افزود: قبل از هر چیزی به هر دو تیم به خاطر بازی خوب تبریک عرض می کنم زیرا برای پیروزی به میدان رفتند که سپاهان توانست در این دیدار موفق به کسب نتیجه شود.
وی که از عملکرد بازیکنان تیمش رضایت کامل داشت ، اظهارداشت: گل اول سپاهان در اثر اشتباه بازیکنان ما رقم خورد و می توانستیم در این صحنه بهتر عمل کنیم.
سرمربی موقت فولادخوزستان ادامه داد : زمان کوتاهی برای آماده کردن بازیکنان برای این بازی در اختیار داشتیم ولی اگر مدیریت باشگاه به من اجاز دهند قول می دهم تیم را رفته به رفته بهتر کنم تا در ادامه لیگ موفق باشیم.
وی تصریح کرد : به نوعی بازی تهاجمی را به بازیکنان آموزش می دهم و در تمرینات کمک کردن فاصله خطوط را با بازیکنان تمرین می کنیم تا بتوانیم بهتراز این عمل کنیم.
سرمربی موقت فولاد خوزستان با بیان این که تیم فولاد خوزستان برای بهتر شدن نیاز به زمان بیشتر دارد، اضافه کرد : موفقیت بیشتر با حمایت مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران این تیم میسر می شود.
استان بیان کرد : یقین داریم در دیدار بعدی گل خواهیم زد و دریک بازی تهاجمی پیروز میدان خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به این که اعتقادی به توپ های ارسالی برای گلزنی ندارم، گفت : دوست دارم بازیکنانم روی زمین کار کنند و باعث خوشحالی هوادارانشان شوند.
وی در پاسخ به سوالی در باره قهرمانی تیم سپاهان در این رقابت ها، خاطرنشان کرد : به هر حال قهرمانی لیگ برتر فرایند طولانی است و هر لحظه اش قافلگیری است، هفت هفته گذشته و در این مورد نیاز به زمان داریم.
وی با اشاره داوری این دیدار اظهارداشت: عادت ندارم درباره داوری قضاوت کنم فکر کنم گل دوم سپاهان آفساد بود با این حال کارشناسان دراین باره باید نظر بدهند.
وی افزود : به تیمم اعتقاد و اعتماد دارم، امروز از بازیکنان جوان استفاده کردیم و آینده تیم از آن جوانان است چون بهتر این خواهیم شد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.