به گزارش ایرنا، ' کریم قنبری ' عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر با قدردانی از زلاتکو کرانچار سرمربی پیشین این تیم گفت: کرانچار برای سپاهان زحمات زیادی کشید و کارهای بزرگی انجام داد.
وی با بیان اینکه کرانچار از نظر اخلاقی روی بازیکنان تاثیرگذار بود گفت: امیدوارم بتوانم ادامه دهنده راه او باشم.
قنبری اظهار کرد: از روز شنبه کار خود را با تیم سپاهان شروع کردم و بازیکنان روزهای خوبی را طی می‌ کنند.
وی با اشاره به اینکه از نظر ذهنی بازیکنان را برای دیدارهای فردا آماده کرده ایم گفت: جلال‌ الدین علیمحمدی بازیکن تیم ما مصدوم است ولی سعید آقایی و مهدی رحیمی که پیش از این مصدوم بودند به جمع بازیکنان ما اضافه شدند.
سرمربی موقت تیم فوتبال سپاهان گفت: امرالله سلطانی که 16 نفر از بازیکنان کنونی سپاهان، زمانی در تیم‌های پایه سپاهان بازیکن این مربی بوده ‌اند به کادرفنی این تیم اضافه شد.
وی گفت: در بین کادر فنی محمود کریمی به خواست خود از تیم جدا شد ولی رافائل بدنساز تیم همچنان به کار خود ادامه می دهد و حضور دارد.
وی اظهارکرد: تیم فولاد خوزستان شرایط خوبی دارد و و برعکس سپاهان است چون پورموسوی سرمربی این تیم عملکرد خوبی داشته است.
وی گفت: در آغاز فصل تیم سپاهان بگونه ‌ای بسته شد که به دنبال نتیجه‌ای ایده ‌آل بود ولی در حال حاضر شرایط خوبی ندارد با این حال با تغییراتی که صورت گرفت با دست پر از زمین خارج می‌شویم.
سرمربی موقت تیم سپاهان در ادامه اظهار کرد: تمام فکر و ذکرم بازی فردا است و این مهمترین کاری است که انجام می‌دهم و به سایر حواشی کاری ندارم.
وی گفت: افتخار می کنم که یک سپاهانی هستم و در این سال‌ها هر زمانی که این تیم به مشکل برخورده است توانستم کمک حال این تیم باشم.
وی افزود: امیدوارم بتوانم دل هواداران سپاهان را شاد کنم و بتوانیم روزهای بزرگی برای سپاهان رقم بزنیم.
به گزارش ایرنا ، دیدار تیم فوتبال سپاهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت 15 و 15 دقیقه فردا ( جمعه ) در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می شود.
ت/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.