غلامرضا آزادی روز چهارشنبه در حاشیه سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در گفت و گو با ایرنا افزود : امیدوارم سینمای کودک و نوجوان بهتر و فیلم برای کودکان ساخته شود.
وی که به گفته خودش در جشنواره این دوره فیلم ندارد، اظهارداشت : در این جشنواره فیلم های زیادی وجود دارد که در میان آن ها آثار خوبی برای کودکان ساخته شده که امیدوار کننده است.
این کارگردان سینما با اشاره به مافیای پخش در سینمای ایران ، خاطرنشان کرد : سینمای ایران تجارتی شده است و دست مافیای سینمای پخش است در این نوع سینما جایی برای فیلم های فرهنگی، هنری و فیلم هایی که از اصالت ایرانی صحبت می کنند نیست چون آن ها پول می گیرند به هر دلیلی مردم را بخندانند حتی اگر به فرهنگ شان توهین شود.
وی تصریح کرد : هنرپیشگان و به اصطلاح کسانی که با فرهنگ ایرانی پولدار می شوند و سوء استفاده می کنند جایی در سینمای کودک ندارد.
این تهیه کننده و فیلمبردار سینما با تاکید بر ضرورت توجه به سینمای کودک ، تصریح کرد : در این راستا قصد من و همسرم (فریال بهزاد کارگردان سینما) در اصفهان تولید فیلم جدید در باره کودکان و نوجوانان با مضمون فرهنگ و اصالت ایرانی است.
آزادی همچنین به موضوع بازگشت سرمایه در سینمای کودک اشاره و اضافه کرد : این موضوع به این بر می گردد که با فرهنگ سازی درست مردم بیشتر همانند گذشته به محتوای فلیم علاقمند باشند.
به گزارش ایرنا، سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، پنجشنبه شب هفته گذشته با حضور شماری از شهروندان، علاقه مندان و مسئولان در اصفهان آغاز شد.
در این جشنواره 86 فیلم در بخش های رقابتی بین الملل و سینمایی نمایش داده شد.
در این جشنواره هشت فیلم پویانمایی از هشت کشور در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کردند.
پردیس‌ های سینمایی چهارباغ، فلسطین و 'سیتی سنتر' اصفهان، به نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اختصاص داده شد.
اختتامبه این جشنواره عصر امروز برگزار می شود.
8114//6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.