'علی رضا رضاداد' روز دوشنبه در حاشیه برگزاری جشنواره کودکان و نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دو دهه گذشته، وقتی که این جشنواره در اصفهان برگزار می شد، بزرگترین مشکل ما نبود سالن مناسب سینما بود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر در اصفهان سالن های مناسبی از جمله مجموعه سالن های سیتی سنتر، چهارباغ و سایر سالن ها ساخته و به مجموعه سینمای اصفهان اضافه شده که در نوع خود اتفاق بزرگی است.
وی با بیان اشاره به استقبال خوب مردم از سینما اظهار داشت: برای چند سالی جابه جایی محل برگزاری جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به دیگر نقاط کشور باعث شد که این رویداد بی ثبات شود ولی در حال حاضر این جشنواره از ثبات خوبی برخوردار است.
دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با تاکید بر اهمیت فیلم سازی در بخش کودکان و نوجوانان افزود: جهش فرهنگی خوبی در اصفهان برای جشنواره ایجاد شده و هر اتفاقی که در حوزه زیرساختی صورت می گیرد به صورت جدی مورد حمایت سازمان سینمایی است.
وی افزود: این جشنواره تاکنون رونق سینمای کودک را به همراه داشته و نوید روزهای خوب در تولیدات سینمای کودک و نوجوانان از سوی برخی کارگردانان حاضر در جشنواره نیز داده شده است.
رضا داد یادآور شد: نزدیک به 15 سال است که در سِمَت های مختلف درگیر جشنواره کودک بوده ام و اولین جشنواره در سال 82 با مسئولیت من برگزار شد.
وی بودجه برگزاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان را شش میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: نیمی از آن را شهرداری اصفهان و نیمی دیگر را بنیاد سینمایی فارابی تقبل کرده است.
به گزارش ایرنا، سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، پنجشنبه شب هفته گذشته با حضور شماری از شهروندان، علاقه مندان و مسئولان در میدان امام حسین(ع) اصفهان آغاز شد.
در این جشنواره 86 فیلم در بخش های رقابتی بین الملل و سینمایی نمایش داده می شود.
قرار است هشت فیلم پویانمایی از هشت کشور در بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کنند.
پردیس‌ های سینمایی چهارباغ، فلسطین و 'سیتی سنتر' اصفهان، به نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اختصاص داده شد.
این جشنواره به دبیری علیرضا رضاداد تا چهاردهم شهریور 97 در شهر اصفهان در حال برگزاری است.
6027/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.