به گزارش ایرنا، روح الله فدایی به خبرنگاران بیان کرد: یک دستگاه سواری پراید روز شنبه در کیلومتر 15 جاده کاشان به اردستان با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که پس از دریافت گزارش حادثه، نیروهای امداد و نجات آتش نشانی در محل حاضر شدند.
وی افزود: اقدام های لازم برای خروج راننده، سرنشین فوتی محبوس شده و همچنین جلوگیری از آتش سوزی با ایمن کردن محل حادثه انجام شد.
همچنین رئیس جمعیت هلال احمر بادرود نیز از آسیب دیدن چهار نفر در اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو در محور بادرود به اردستان خبر داد.
علی کفاشی عنوان کرد: آسیب دیدگان حادثه از سوی نیروهای فوریت های پزشکی سرآسیاب و پایگاه امداد و نجات هلال احمر بادرود برای درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز انتقال یافتند.
بر اساس آمارهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان 103 نفر دست کم از آغاز سال جاری تا کنون در جریان حادثه های رانندگی در محورهای ارتباطی این شهرستان آسیب دیده و 11 نفر نیز جان خود را از دست دادند.
کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری اصفهان و 220 کیلومتری تهران در مسیر ترانزیت شمال- جنوب کشور واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.