به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مصطفی جلالی دبیر حزب مردمی اصلاحات در استان قم، عصر امروز و همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، در دفتر خبرگزاری خبرآنلاین در قم حضور یافت و ضمن تبریک این روز، اظهار داشت: خبرنگاری از آن جهت که با آزادی بیان و اندیشه پیوند دارد، شغلی بسیار مقدس و یکی از بهترین راه ها برای خدمت به مردم است.

وی با بیان این که رسانه ها قدرت جلوگیری از فساد در جامعه را دارند، گفت: اگر در جامعه ای رسانه ها آزادی عمل داشته باشند، نه تنها شاهد رشد فساد و عقب ماندگی نخواهیم بود، بلکه آن جامعه به سمتی حرکت خواهد کرد که فساد ریشه کن و به سمت پیشرفت و تعالی به وجود بیاید.

دبیر حزب مردمی اصلاحات در استان قم، افزود: اگر خبرنگار و رسانه آزاد باشد، حاشیه امنی برای چپاولگران بیت المال وجود نخواهد داشت، چرا که اگر فسادی هم باشد، به صورت آشکار بیان و مطرح می شود.

جلالی در پایان با بیان این که تقویت احزاب هم یکی از الزامات مهم جامعه پویا و موفق است، گفت: از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه می خواهیم که در زمینه شناساندن کارکرد کلی حزب در جامعه نیز تلاش بیشتری کنند، چرا که تقویت احزاب در یک جامعه نیز، به پیشرفت آن جامعه و پاسخ گو کردن بیشتر مسئولان، کمک خواهد کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 984662
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.