به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در قم اظهار داشت: ایجاد امنیت و آرامش و همچنین پاسداری از ارزش های اسلامی مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است.
وی با اشاره به نقش هدایت ها و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب در رشد و بالندگی روزافزون ناجا افزود: این نیروی پر تلاش و خدمتگزار هر سال بیش از سال قبل در خدمت رسانی به مردم اهتمام دارد، به نحوی که از دی ماه سال 96 از نظر سازمانی کارها و ماموریت های بزرگی انجام شده و ماموران انتظامی به صورت شبانه روزی در خدمت مردم بودند.
اشتری با اشاره به انجام نظارت های ستادی بر عملکرد نیروی انتظامی در مناطق مختلف کشور و اقدام های صورت گرفته در این خصوص به لطف تلاش ها و روحیه جهادی کارکنان ناجا افزود: فرماندهی انتظامی قم در طول 6سال گذشته و در دوران خدمت سردار مجتبایی از جنبه های مختلف فرهنگی و اجتماعی رشد قابل توجهی داشته است.
طی آیینی که امروز با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا در تالار مرکزی شهر قم ترتیب یافت، از خدمات سردار کاظم مجتبایی فرمانده سابق انتظامی قم قدردانی و سردار عبدالرضا آقاخانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان معارفه شد.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.