فرمانده ناجاگفت: ممکن است جایی تحرکاتی باشد اما قطعا مشکل امنیتی که نتوانیم آن را حل کنیم، نداریم.

به گزارش ایلنا، سردار اشتری صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی قم با بیان اینکه در هیچ جای کشور ناامنی نداریم، گفت: ممکن است جایی تحرکاتی باشد اما قطعا مشکل امنیتی که نتوانیم آن را حل کنیم نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در هر جامعه‌ای با تنوع و تعدد قومیت و مذهب برخی جرایم یا مشکلات اجتماعی و اقتصادی وجود دارد، تصریح کرد: وظیفه پلیس پیشگیری، مقابله و برخورد است که در این زمینه تلاش می‌کند.

سردار اشتری برقراری و حفظ نظم، امنیت و آرامش در جامعه را از وظایف اصلی پلیس برشمرد و گفت: به برکت هوشیاری مردم، هدایت‌های رهبری، تلاش‌ها و انسجام نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی، ایران امروز امن ترین کشورهاست و نیروی انتظامی از این امنیت پاسداری می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیچیده‌تر شدن توطئه‌های دشمنان برضد ملت ایران در چهار دهه گذشته تا امروز گفت: ظرفیت‌ها، امکانات و اشراف اطلاعاتی ما هم بسیار بیشتر شده و با هوشیاری آحاد مردم و مسئولان و انسجام ملی، ملت ایران شکست ناپذیر و پیروز است.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش شش ساله سردار کاظم مجتبایی فرمانده سابق انتظامی قم با برنامه کار کردن و ارتباط خوب با مردم، علما و مسئولان، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده جدید انتظامی قم را فردی با تجربه با کارنامه مثبت، ولایی و عاشق خدمت به مردم خواند و ابراز امیدواری کرد در اجرای ماموریت های محوله برای حفظ امنیت، آرامش و نظم شایسته و ارتقای احساس امنیت در استان قم موفق باشد.

صادقی استاندار هم از دقت و تلاش پلیس قم برای تامین امنیت در استان تمجید کرد و گفت: سردار مجتبایی و کارکنان انتظامی قم برای تامین امنیت و آرامش مردم مصمم بوده اند و به خوبی از آن پاسداری کردند.

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده جدید انتظامی قم هم تلاش برای ارتقا امنیت و اعتماد عمومی، پیگیری و اجرای قانون همراه با رافت اسلامی، برخورد مقتدرانه با اخلال گران امنیت اجتماعی و عمومی و هنجارشکنان و قانون گریزان و پیشگیری از بروز ریشه های تعدی، را از مهمترین اولویت های کاری خود بیان کرد.

سردار کاظم مجتبایی فرمانده سابق انتظامی قم هم حضور شش ساله در فرماندهی انتظامی قم را افتخار و توفیق بزرگ خود برای خدمت به مردم توصیف کرد.

سردار آقاخانی پیش از این جانشین بازرسی ناجا و فرماندهی انتظامی استان اصفهان را در کارنامه دارد.

سردار مجتبایی هم از این پس در ستاد ناجا و پلیس اینترپل ادامه خدمت خواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.