در پیام آیت الله سید محمد سعیدی که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: سال‌هاست این حریم نورانی ماوا و ملجا عاشقان و دلباختگان خاندان حضرت موسی بن جعفر(ع) است و شهر مقدس قم بر خود می ‌بالد که چنین گوهرهای تابناکی را در آغوش دارد.
پیام حاکی است: دراین‌ بین حریم کبریایی اخت الرضا، کریمه‌ اهل ‌بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) همچون خورشیدی می ‌درخشد. برکت این بانوی بزرگوار در این خاک مقدس ترجمان همان بشارتی است که سال‌ ها قبل از میلادشان حضرت امام صادق(ع) مژده داده بودند.
پیام ادامه یافته است: همسایگان کریمه اهل‌ بیت(ع) هر صبح و شام دست ادب به سینه گذاشته و با ارادت محضر حضرت و مدد از بانوی کرامت و مهربانی روزگار سپری می ‌کنند. دراین ‌بین خوش به حال آنانی که در مسیری گام می ‌نهند که در راستای تکریم زائران مریم آل رسول حضرت فاطمه معصومه(س) است، همانانی که بشارت بهشت بر زیارت بامعرفتشان اعطا شده است.
آیت الله سعیدی در این پیام از خدمات تمامی عاشقان و ارادتمندان اهل ‌بیت عصمت و طهارت در اجرای برنامه‌ های دهه فرخنده کرامت و دومین جشنواره مردمی کرامت در کشورها و استان ‌های مختلف تقدیر و تشکر کرده است.
پیام حاکی است: در این‌ بین نقش برجسته علما و مراجع معظم تقلید به‌ خصوص حضرت آیت ‌الله مکارم شیرازی که با بیانات ارزشمند خویش زینت ‌بخش مراسم باشکوه صبح میلاد بودند، تولیت‌ ها و نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام، خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مردم میهمان ‌نواز قم، مسئولان دستگاه ‌ها و نهادهای استانی و کشوری، خادمان و متولیان مساجد، بقاع متبرک و هیات مذهبی، موسسه ها، کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌ های مقاومت بسیج، اصحاب خدوم رسانه و مردم شریف و عاشق کریمه آل الله حضرت فاطمه معصومه(س) به شایستگی قابل ‌ذکر است که در دفتر خدمت به این بانوی بزرگوار ثبت و ضبط گردیده است.
از 24 تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا سوم مردادماه سالروز ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است. در این دهه، 256 برنامه در قالب 2 هزار و 627 ریزبرنامه دینی، علمی و فرهنگی، همچنین برگزاری آیین خطبه خوانی با حضور خادمان بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع)، قشرهای مختلف مردم و مسئولان و گلباران ضریح مطهر حضرت معصومه(س) اجرا شد.
/8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.