مسئول روابط عمومی سازمان انتقال خون قم روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این سفیران سه دوچرخه سوار هستند که بعد از پیمودن یک هزار و 50 کیلومتر و عبور از استان های فارس، اصفهان و مرکزی امروز وارد قم شدند.
محمد نسرین فرد افزود: آنان بعد از زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، بازدید از مراکز انتقال خون قم و تبلیغ فرهنگ همگانی سازی اهدای خون با پرچم هایی به نقش اهدای خون در سطح شهر، قم را به سمت تهران ترک می کنند.
قم دارای دو مرکز انتقال خون می باشد.
وی ادامه داد: سفیران اهدای خون با لباس های مخصوص به رنگ سرخ و شعار «ایثار، محبت و اهدای خون سالم» با هدف ضرورت اهدای خون و نجات جان انسان ها به مناسبت نهم مرداد ماه چهل و چهارمین سالروز تاسیس سازمان انتقال خون این حرکت را آغاز کرده اند تا در مراسم روز ملی اهدای خون شرکت کنند.
وی خاطر نشان کرد: همایش روز ملی اهدای خون با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون همزمان با سالروز تاسیس سازمان انتقال خون و اهداکنندگان برتر خون نهم مردادماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
نسرین فرد با بیان این که این اولین بار است که سفیران اهدای خون دوچرخه سوار ، فرهنگ اهدای خون را ترویج می کنند، اظهار داشت: نیاز به خون همیشگی است و بیمارانی هستند که به خون نیاز دارند از این رو با روش های مختلف باید مردم را به اهدای خون ترغیب کرد.
وی ابراز داشت: اهدای خون اهدای زندگی دوباره است ازاین رو هر کسی در توان خویش می تواند خون اهدا کند و یا دیگران را به این امر خداپسندانه ترغیب کند.
/8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.