به گزارش ایرنا، سردار غلامحسین غیب پرور عصر سه شنبه در جمع دانشجویان بسیجی استان فارس در اردوگاه یاوران مهدی(عج) قم افزود:امروز مشکلات درکشور درحوزه های مختلف وجود دارد،اما دشمنان این مشکلات را بسیار بزرگنمایی کرده و نظام اسلامی را تخریب می کنند.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی درشرایط سخت و حساسی قرار گرفته است، اظهار داشت: ما 40 سال است با انواع تهدیدها و خطرها از سوی دشمنان مواجه هستیم، اما بخشی از مشکلات امروز کشور، به دلیل وجود سوء مدیریت و ناکارآمدی عده ای از مدیران و مسئولان است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که اگر در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی استقامت داشته باشیم، نصرت الهی و پیروزی نهایی بسیار نزدیک است، تصریح کرد: پیروزی و موفقیت در پناه تهدیدها به دست آمده و ملتی پیروز خواهد بود که تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.
وی افزود: امروز همه مسئولان باید متوجه باشند که ما در میانه میدان جنگ هستیم، بنابراین یک نماینده مجلس نباید برای جمع آوری چهار رای، یک شهر انقلابی را به هم بریزد؛ این اوج بی کفایتی و بی تدبیری است.
غیب پرور با بیان این که مردم کشور نباید فریب عملیات روانی دشمنان را بخورند، بر ضرورت جایگزین کردن شبکه های مجازی خوب و مناسب به جای شبکه هایی که باید مسدود شوند، تاکید کرد و گفت: ملت غیور ایران اسلامی بارها ثابت کرده اند که اسلام و انقلاب را با جان و دل می خواهند.
وی تهدیدهای اقتصادی دشمنان را در سه حوزه نفتی، خدماتی و کالایی و ارزی دانست و گفت: وابستگی بودجه کشورمان به نفت بسیار کاهش یافته و این اتفاق بسیار خوبی است، اما همچنان وجود دارد و باید کمتر شود.
غیب پرور ضمن تایید سخنان رئیس جمهوری کشور در رابطه با این که ما در برابر صادرات نفت دیگران، اگر نفت ایران صادر نشود دست بسته نخواهیم بود، تصریح کرد: هنوز از اسارت سربازان آمریکایی به دست نیروهای ایرانی مدت زیادی نگذشته است و دشمنان به خوبی از قدرت ما آگاه هستند و ترامپ دیوانه هم باید قدرت منطقه ای و بین المللی ایران را بپذیرد.
وی همچنین با اشاره به مافیای قاچاق کالا به عنوان یک سلاح مهلک علیه اقتصاد کشور، بر لزوم برخورد قاطعانه دستگاه های امنیتی و قضایی با این پدیده تاکید کرد و گفت: تهدیدها علیه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون بوده و دشمنان برای کاهش قدرت و بر هم زدن امنیت ایران بسیار تلاش می کنند.
غیب پرور با بیان این که امروز 5 خط مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق، یمن و سوریه علیه جبهه کفر واستکبار بوجود آمده است، خاطرنشان کرد: ما نباید در افزایش قدرت نظامی خودمان لحظه ای تردید و غفلت داشته باشیم و بلکه همواره باید در برابر دشمنان سیاست های هجومی داشته و با زبان قدرت با آنها سخن بگوییم.
وی در پایان با بیان این که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی به قدرت موشکی در جهان تبدیل شده و در دیگر عرصه ها نیز باید اینگونه باشد، گفت: امروز گام برداشتن در مسیر انقلاب، یعنی خدمت رسانی خالصانه به مردم و به زودی در تمامی پایگاه های مقاومت بسیج یک گروه جهادی تشکیل می شود.
حدود 500 دانشجوی بسیجی از استان فارس به مدت یک هفته در دوره راهبردی طرح ولایت در شهر مقدس قم حضور یافته اند.
8146 / 1175/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.