به گزارش ایرنا، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار تبیین شرایط برای ادامه مذاکرات بر این نکته تاکید کردند که باید از موضع انفعال بیرون آمده، فعال شویم و موارد نقض حقوق بشر از سوی آمریکا و نوچه های او را فهرست و قاطعانه دنبال کنیم.
وی ادامه داد: دراین راستا به فضل الهی مردم ایران بر همه این توطئه‌ ها غلبه خواهد کرد.
وی دربخش دیگری از سخنان خود ، باور به پیشتازی انقلاب اسلامی و سردادن فریاد شجاعانه در برابر ظالمان را مورد توجه قرار داد و گفت: ان شاءالله در روز قدس ملت ما نشان خواهد داد که شجاع، قاطع، در میدان و در کنار رهبری استوار ایستاده است و فریاد مرگ بر آمریکا هرگز خاموش شدنی نیست.
مدیر حوزه های علمیه در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به شرایط جدید کشور اظهار کرد: طرحی که امروز برای مهار انقلاب اسلامی و ملت رشید و بزرگ ایران در دست انجام است، هرگز طرح جدیدی نیست که ترامپ آورده باشد.
وی گفت: این طرح مدون آمریکایی ‌هاست که در چند محور دنبال می ‌شود و مهم ترین محور آن جنگ تمام عیار اقتصادی برای کاهش ارزش پول ملی، کاهش درآمدها، افزایش هزینه ها، گرانی اجناس و تعطیلی مشاغل و صنایع می باشد.
اعرافی گفت: این یک بحث عادی نیست،نقشه طراحی شده ای است که آمریکایی ها به صراحت اعلام می کنند که به دنبال آن هستند و هدف آنان این می باشد که زندگی مردم را سخت کنند تا آنان در مقابل نظام اسلامی بایستند.
وی با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام تضعیف مولفه ‌های قدرت مردم و انقلاب اسلامی را تبیین کردند، گفت: تضعیف اقتصاد جمهوری اسلامی، تضعیف اعتماد مردم به نظام اسلامی و کاهش نفوذ منطقه ای و بین المللی ایران از جمله دیگر هدف های دشمن است.
اعرافی با بیان این که دشمنان همه ابزارها را به کار گرفته اند که قدرت منطقه ای ایران را کاهش دهند، افزود: صنایع دفاعی جمهوری اسلامی که بازدارنده است را هدف قرار داده اند، آنها به دنبال این هستند که تمام ارکان قدرت ما را در بخش نظامی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی از میان بردارند.
وی با اشاره به این که ملت باید بداند که وسط کارزاری بزرگ است، بیان کرد: آنها می خواهند مذاکرات را فرسایشی کنند و قدم به قدم جلو بیایند، آنها قصد دارند عناصر قدرت را از طریق مذاکرات از میان بردارند، ما باید وحدت و هم افزایی را زیر سایه رهبری و ولایت فقیه افزایش بدهیم.
اعرافی با بیان این که ملت بزرگ ایران دین و دنیای خود را با رشادت حفظ کرده است، گفت: اقتصاد مقاومتی امری است که باید در صدر برنامه‌ ها قرار گیرد، با اهتمام بیشتر مسئولان می ‌توان بسیاری از گره‌ ها را باز کرد، در شرایط کنونی به عزم قوی ‌تری نیاز است و ملت این مساله را از دولتمردان مطالبه می‌ کند.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.