به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'حسن دهشیری' در خطبه های نماز جمعه اردستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای گذشته افزود: کسانی به واسطه خون شهدا در این کشور به سمتی رسیدند، باید به جای همنوایی با دشمن پاسخگو باشند.
او بیان کرد: برخی که در این نظام مسئولیت داشته یا دارند، در زمانی که بمباران تبلیغاتی دشمن کشور را فرا گرفته، با آنها همصدا شدند که در چنین شرایطی باید هشیار بود زیرا دشمن همچنان قصد نفوذ دارد و برخی حتی به عنوان دلسوزی سخنی می گویند که مانند ریختن آب به آسیاب دشمن است.
امام جمعه اردستان اضافه کرد: دولت ها اگر نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی اهتمام داشتند، امروز کشور گرفتار این مشکلات نبود و به جای جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق کار خانه ها وکارگاه ها در کشور تعطیل نمی شد.
حجت الاسلام دهشیری در ادامه به سالروز حماسه 9 دی، آن را روز بصیرت ومیثاق با ولایت در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی عنوان کرد.
وی افزود: عده ای ششم دی 1388 در روز عاشورای حسینی با حمایت علنی آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی به خیابان ها آمدند و به بهانه حمایت از مردم و انتخابات، به مقدسات مردم اهانت کردند که با حضور مردم در 9 دی توطئه آنها خنثی شد.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.