به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی سه شنبه شب در آیین گرامیداشت شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران، افزود: یکی از مهمترین خطرهایی که در دوران غیبت، اعتقاد مسلمانان را تهدید می کند، شبهه هایی است که دشمنان پیرامون این موضوع ایجاد می کنند، بنابراین مهدی باوران باید دائم شرایط انتظار را در خود حفظ کنند.
وی بیان کرد: امام زمان حلقه واسط همه انبیا و معصومان است و هر کس ایشان را انکار کند انگار همه رسالت و امامت را انکار کرده است.
وی ادامه داد: خداوند حجت آخرین خود را به راحتی در اختیار مردم قرار نمی دهد، چراکه قرار است این امام حکومت دینی را در جهان برقرار کند و هیچ حاکمی غیر از ایشان در جهان نباشد.
رفیعی گفت: ائمه اطهار(ع) همیشه نسبت به طولانی شدن دوران غیبت و شبهه هایی که در این زمان ایجاد می شود، نگران بوده اند و توصیه های لازم را به شیعیان داشته اند تا دین ایشان حفظ شود.
وی بیان کرد: در هیچ دوره ای مانند زمان حاضر علیه مهدویت شبهه وارد نمی شده است، امروز دشمنان از طریق فضای مجازی و رسانه های تحت اختیار خود اعتقادات شیعیان را مورد هدف قرار داده اند.
وی ادامه داد: محافظان شیعه در زمان غیبت، راویان احادیث هستند نه کسانی که دکان باز می کنند، مردم در این شرایط باید با بدنه علمای راستین ارتباط داشته باشند.
خطیب حوزه علمیه قم گفت: امام زمان (عج) از جهات مختلف با پیامبران الهی شباهت دارد و حرکت آنان در راستای پیاده سازی حق و مبارزه با باطل را تحقق می بخشد.
وی افزود: در فضای مجازی سخنان دروغین بسیاری راجع به امام زمان (عج) گفته می شود و عده ای به باطل ادعای ملاقات با ایشان را دارند تا دکان باز کنند.
وی با اشاره به اعتبار کامل مسجد جمکران و سفارش امام زمان (عج) مبنی بر ساخت این مسجد، ادامه داد: افرادی که به طور حقیقی حضور در پیشگاه امام زمان (عج) را درک کرده اند هیچ گاه دکان باز نمی کنند.
رفیعی گفت: امام زمان (عج) با حمایت های الهی به سرعت بر دنیا مسلط می شود و فرمان خداوند را در سراسر جهان اجرا می کند.
وی بیان کرد: تطبیق رخدادهای تاریخی با نشانه های ظهور صحیح نیست و براساس روایات تعیین کنندگان وقت ظهور دروغگو هستند.
وی ادامه داد: امروز عده ای به دروغ در کشورهای مختلف جهان ادعای مهدویت می کنند که لازم است منتظران ظهور با تقویت آگاهی های خود با این توطئه مقابله کنند.
همه ساله در ایام نیمه شعبان عاشقان و شیفتگان حضرت ولیعصر(عج) از سراسر ایران اسلامی با تشرف به مسجد مقدس جمکران در جشن ولادت آخرین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت شرکت کرده و برای ظهور و سلامتی ایشان دست به دعا برمی دارند.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.