به گزارش ایرنا، سیل خروشان منتظران ظهور دربلوار پیامبر اعظم(ص) از حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تا جمکران، لحظه به لحظه بیشتر می شود و عاشقان امام عصر(عج) خود را به صحن های این مکان مقدس می رسانند.
خیمه های پذیرایی از زائران در تمامی مسیرهای منتهی به مسجد جمکران تشکیل شده است و برنامه های فرهنگی متنوعی توسط عاشقان ظهور، اجرا می شود.
قم هم اکنون حال و هوای کربلای معلی و موکب های حسینی را به خود گرفته است و هرکس در حد توانایی خود می کوشد از زائران مسجد جمکران پذیرایی کند.
زمزمه عارفان در جای جای مسجد جمکران به گوش می رسد و هر کس با دلی پر از حاجت خود را به میعادگاه عاشقان امام زمان(عج) رسانده است.
برنامه های فرهنگی متنوعی نیز در مسجد مقدس جمکران در حال اجراست و نماز مغرب و عشا نیز امشب به امامت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با حضور گسترده عاشقان ظهور اقامه شد.
نهادهای امدادی و خدمت رسان نیز تمام توان خود را برای استقبال از زائران نیمه شعبان به کار گرفته اند و در مسیر بلوار پیامبر اعظم و فضای مسجد مقدس جمکران مکان هایی برای آموزش مسائل دینی به کودکان و خردسالان و آشنایی آنها با مساله مهدویت تدارک دیده شده است.
همچنین در مسیرهای ورودی مسجد جمکران، ناوگان تاکسی رانی و اتوبوس های درون شهری به سرعت کار جابجایی زائران را انجام می دهند.
در مسیر بلوار پیامبر اعظم تا مسجد جمکران نیز برخی خیران با ویلچر، افراد سالمند و بیمار را حمل می کنند تا همه مشتاقان در صحن های مسجد مستقر شوند و بتوانند در مراسم احیای شب نیمه شعبان شرکت کنند.
همه ساله در ایام نیمه شعبان عاشقان و شیفتگان حضرت ولیعصر(عج) از سراسر ایران اسلامی با تشرف به مسجد مقدس جمکران در جشن ولادت منجی عالم بشریت شرکت می کنند و برای ظهور و سلامتی ایشان دست به دعا برمی دارند.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.