حجت الاسلام والمسلمین سید یونس موسوی سرچشمه روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی، انسان های وارسته و به تعبیر رهبر معظم انقلاب دوستداران انقلاب و نظام هستند که برای انجام وظیفه وحراست از کشور، خالصانه جان برکف ،چنین فداکاری های ارزشمندی انجام می دهند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: از روزی که وزارت اطلاعات درکشور تشکیل شده تمام تلاش خود را برای خدمت به نظام و کشور به کار گرفتند، آنها درسخت ترین شرایط، دنبال انجام وظیفه، و شناسایی و دستگیری افراد خائن، وطن فروش و مبارزه با عوامل بیگانه بودند.
وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نیروهای امنیتی در راستای مسئولیت خود بسیار موفق عمل کرده و باندها و گروه های تبهکار زیادی، به دست آنها منهدم شد.
موسوی سرچشمه خاطرنشان کرد: اگر برخی از این شرارت ها و باندهای تبهکار با زحمات و فداکاری این سربازان گمنام امام زمان (عج) متلاشی نمی شد، آنها ضربه های سنگینی به کشور وارد می کردند به گونه ای که شاید اکنون دیگر نامی از انقلاب در میان نبود.
استاد حوزه علمیه قم گفت: اگر ما امروز امنیت بی نظیری در دنیا داریم بسیاری از آن مدیون زحمات وزارت اطلاعات است، این سربازان گمنام امام زمان (عج)، در کارهای خود هرگز مدعی پست و مقام و رسیدن به مدیریت های کلان نبودند، بلکه دغدغه اصلی آنها خدمت خالصانه به نظام است.
موسوی سرچشمه خاطرنشان کرد: امروز اگر بیگانگان این نیروهای خدوم را مورد هجمه و تخریب قرار می دهند بخش اعظم آن به خاطر موفقیت های این عزیزان است، نیروهای انقلاب،خانواده های شهدا و مردم ایران دوستداران این نیروها می باشند ولی ضد انقلاب و مخالفان نظام همیشه با این افراد مشکل دارند.
وی گفت: امید است هر روز شاهد موفقیت روزافزون نیروهای خدوم، جان برکف و انقلابی وزارت اطلاعات و سایر نیروهای امنیتی باشیم تا ریشه گروه ها و جریان هایی که کمر به خشکاندن ریشه نظام بسته اند، را بزنند.
7401/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.