به گزارش پنجشنبه شب ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ صیاد درویشی در گفت و گویی افزود: حجم تردد مسافران در حوزه استحفاظی استان به ویژه در محورهای مواصلاتی نیز 9 درصد و حجم مسافران وارد شده به قم 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
وی د ادامه گفت: نظرسنجی های انجام شده از شهروندان و زائران نشان می دهد که 85 درصد درحوزه امنیت روانی، 82 درصد در حوزه خدمات انتظامی و 79 درصد در حوزه خدمات ترافیکی پلیس قم اظهار رضایت کرده اند.
وی افزود: در حوزه کنترل جرایم به ویژه سرقت، علی رغم افزایش درصدی سرقت ها، شاهد افزایش 56 درصدی کشفیات انواع سرقت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 93 درصد اقلامی که از مردم و مسافران سرقت شده بود، کشف شده که این آمار بسیار قابل توجه و رضایت بخش است.
جانشین فرماندهی انتظامی قم تاکید کرد: تمام تلاش پلیس قم ایجاد امنیت و آرامش مطلوب برای شهروندان به ویژه زائرانی که در تعطیلات نوروزی به این استان تردد دارند، می باشد.
وی از شهروندان تقاضا کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به جرایم و ناهنجاری های اجتماعی محل زندگی و کار خود را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.