احمد امیرآبادی فراهانی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب در صحنه های مختلف حضوری چشمگیر داشتند و هرگاه انقلاب و دستاوردهای آن را در خطر بینند حضوری فعال تر در صحنه خواهند داشت.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما سالیان سال است که در راهپیمایی های مختلف شرکت می کنیم، ولی راهپیمایی 22 بهمن امسال با همه راهپیمایی ها تفاوت زیادی دارد و سیل عظیم و خروشان جمعیت با حضور همه قشرها را مشاهده می کنیم.
امیرآبادی گفت: مردم شریف ایران اسلامی امروز حماسه تاریخی دیگری را رقم زدند که جا دارد از همه ملت بزرگوار ایران تقدیر کنم.
وی در بیان علت رقم خوردن این حضور حماسی افزود: برخی از مردم از وضعیت اقتصادی گله داشتند و اعتراض هایی صورت گرفت، ولی دشمن سوء استفاده کرد و خواست امنیت کشور را مختل کند، اما امروز مردم آمدند تا پاسخ قاطعانه ای به دشمن بدهند.
وی افزود: مردم برغم نارضایتی از مسائل معیشتی و بیکاری جوانان، بازهم به صحنه آمدند تا نگذارند خون شهیدان و ارزش های انقلاب پایمال شود، چراکه هیچ گاه گرفتاری ها و مشکلات را با اصل نظام اسلامی گره نمی زنند.
وی اذعان داشت: این حضور پرشور بیش از هر چیز نشان دهنده آن است که مردم درصدد خاموش کردن آتش فتنه دشمن برآمدند تا برخی از دشمنان انقلاب بویژه منافقان و سلطنت طلب ها فکر نکنند ملت از آنچه که انجام داده پشیمان است.
امیرآبادی در پایان تاکید کرد: مردم پای انقلاب ایستاده اند و به راحتی نمی گذارند دستاوردهای آن از بین برود و مسئولان نیز برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش بیشتری کنند.
7403 / 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.