نماینده ولی فقیه در گیلان شرکت مردم ایران به‌ویژه گیلان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن را با شور و شعور خواند و گفت: راهپیمایی با شکوه روز 22 بهمن نشان‌دهنده قدرشناسی و وفاداری مردم نسبت به آرمان‌های امام(ره)، شهدا، جانبازان و خدمتگزاران انقلاب است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و ملت ما در مدت 39 سال گذشته ایام تلخ و شیرین بسیاری را مشاهده کرده است.

وی به پیکار ملت ایران برای کسب شیرینی‌ها و از بین بردن تلخی‌ها پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فردا در راهپیمایی 22 بهمن مردم به پاس این نعمت بزرگی که خداوند نصیب آنها کرده، به صورت یکپارچه شرکت می‌کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سرمایه‌ها و نفوس زکیه بسیاری در مدت 39 سال گذشته ملت ایران به ظاهر از دست داده است، تصریح کرد: شهدای بسیاری تقدیم کردیم و هنوز این سیل جاری است.

آیت‌الله قربانی، شرکت مردم ایران به‌ویژه گیلان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن را با شور و شعور خواند و تصریح کرد: راهپیمایی با شکوه روز 22 بهمن نشان‌دهنده قدرشناسی و وفاداری مردم نسبت به آرمان‌های امام(ره)، شهدا، جانبازان و خدمتگزاران انقلاب است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.