به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید عصر پنجشنبه در دیدار اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس ستاد مدیریت بحران کشور اظهار داشت: در بین تمام ملت های جهان، ملت ایران در کمک رسانی فوق العاده است که این امر در زلزله غرب کشور به تصویر کشیده شد به گونه ای که بسیاری از چهره های برجسته از جمله وزرشکاران اقدام به تهیه کانکس های موقت برای زلزله زدگان کردند.
وی افزود: همچنین از مردم و دولت برای سرعت بخشی به خدمات رسانی در منطقه غرب کشور قدردارنی می کنیم.
وی با اشاره به این که دولت جایگاهی را برای نگهداری کانکس های موقت اختصاص دهد گفت: این کانکس ها در مکانی جمع آوری شود تا در وقوع حادثه به سرعت از آنها استفاده شود.
آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: در هر سرزمینی بحران به پیش می آید از این رو باید امکانات ذخیره سازی شود.
این مرجع تقلید، از حادثه دیدگان نیز درخواست کرد: با مسئولانی که خدمات رسانی می کنند همکاری کنند تا مسائل به خوبی پیگیری و مدیریت شود.
وی بر الگوگیری از سیره امامان معصوم(ع) در خدمات رسانی اشاره کرد و گفت: ائمه در احساس مسئولیت نسبت به مردم الگو هستند به گونه ای که حضرت زهرا(س) لباس عروسی خویش را به مردم اهدا می کند که همه باید پیرو این مکتب باشیم.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
8138/ 6133/ خبرنگار: فرزانه پیری **انتشار- مسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.