به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و سرد شدن هوا، بیش از 200 دستگاه ابگرمکن برقی به روستاههای زلزله زده سرپل ذهاب ارسال و توسط همکاران اعزامی این شرکت در بین ساکنان مناطق روستایی توزیع شد.
وی ضمن تقدیر از کار خداپسندانه کارکنان این شرکت افزود: این محموله با حضور سپاه و بسیج ادارات استان کردستان در 6 روستای شهرستان سرپل ذهاب توزیع شد.
یاسمی یادآور شد: با توجه به شرایط موجود در مناطق زلزله زده و توجه به امر مهم سلامت در این مناطق، نصب و استفاده از این آبگرمکن ها نقش بسزایی در تامین آب گرم و حفظ بهداشت فردی زلزله زدگان دارد.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته بیش از 84 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.
دریافت و تنظیم: وریا کرمی**انتشار: عبدالله رحمانی
7355/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.