به گزارش ایرنا، این نمایشگاه از 7 غرفه با موضوع های سیر تمدن اسلامی، فاطمیه، گفتمان انقلاب اسلامی، بازتاب انقلاب اسلامی، آینده انقلاب اسلامی، کودک و نوجوان تشکیل شده است که در هر کدام از این غرفه ها با استفاده از عکس، پوستر و داده نماهای گرافیکی، مسائل مرتبط با غرفه ها بیان شده است.
پخش نماهنگ و فیلم و برگزاری سخنرانی در این نمایشگاه از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه مذکور است که تا 22 بهمن ماه جاری از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 22 در صحن فاطمی حرم مطهر حضرت معصومه(س) واقع در خیابان آیت الله العظمی مرعشی نجفی، جنب پارکینگ شرقی حرم مطهر برای بازدید عموم دائر است.
مسئول نمایشگاه «انقلاب ایران، فراتر از ایران» در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: 4 غرفه سیر تمدن اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی، بازتاب انقلاب اسلامی (57 ریشتر) و آینده انقلاب اسلامی؛ سیر تحولات بیداری با تمرکز بر 2 قرن اخیر را برای مخاطبان بیان می کنند.
سید محمد سرکشیکیان اظهار کرد: در غرفه فاطمی نیز هر شب، ساعت 19 یکی از شخصیت های بین المللی از کشورهایی مانند مراکش، بحرین، هند، بنگلادش و فلسطین سخنرانی می کند و نیز در طول برگزاری این نمایشگاه تعدادی از طلبه های غیرایرانی به تشریح بیداری اسلامی و انقلاب ها در کشور خود می پردازند.
وی خاطرنشان کرد: هر شب از ساعت 18 تا 22 در غرفه های ویژه کودکان و نوجوانان مسابقه های فرهنگی و سرگرمی برگزار می شود.
وی هم چنین به نصب بنری از بیت المقدس به همراه تصویر شهید ابراهیم اَبو ثریا از شهیدان فلسطینی در ورودی نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: شهید ابو ثریا جوان 29 ساله و جانباز فلسطینی که دو پا و یک کلیه اش را در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه در سال 2008 میلادی از دست داده بود، در اعتراضات اخیر مردم کشور فلسطین، هدف گلوله سربازان رژیم اشغالگر قدس قرار گرفت و به شهادت رسید.
نمایشگاه «انقلاب ایران، فراتر از ایران» از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و اتحادیه بین المللی امت واحده برپا شده است.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده:مسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.