حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی شنبه شب درجشن های دهه مبارک فجر درمسجد چهارمردان قم خاطرنشان کرد: امروز بصیرت و مقاومت درهمه عرصه ها از نیازهای اساسی کشور می باشد، اگر رهبر معظم انقلاب فریاد اقتصاد مقاومتی می زند به این دلیل است که تنها این فرمول می تواند مشکلات کشور را حل کند.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: با وجود هجمه های سنگین به اسلام در کشورهای غربی، امروز بسیاری از اندیشمندان جهان تنها راه خروج از بن بست را قرآن کریم می دانند و این از دستاوردهای انقلاب است.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی کشورهای غربی رو به انحطاط و فروپاشی می باشند و انقلاب اسلامی ایران امروز باعث تحولات زیادی درسطح منطقه و جهان شده است.
مصلحی ادامه داد: شکل گیری حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی و زمینه سازی ظهور از ماموریت مهم حضرت امام راحل در منطقه خاورمیانه بود و امروز ما در این مسیر قرار داریم، هر چند این ماموریت ها هزینه دارد و ما در هر مساله ای بخواهیم موفق باشیم باید هزینه بپردازیم.
وی بیان داشت: وقتی انقلاب اسلامی طبق ماموریت های خود پیش می رود به صورت طبیعی استکبار نیز برای مقابله با آنها در ابعاد مختلف سرمایه گذاری می کند تا جلو این حرکت را بگیرند، بنابراین امروز وحدت و بصیرت از ضرورت های نظام است.
وی ادامه داد: دشمنان با ابزارهای مختلف دنبال ناکارآمد نشان دادن دین در اداره امور کشور و از سوی دیگر دنبال تضعیف قدرت ملی هستند ولی به جایی نمی رسند و انقلاب با اقتدار مسیر خود را طی می کند.
7401/ 6133/ خبرنگار- اطمینان ** انتشار- مسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.