به گزارش ایرنا، وی روز سه شنبه در دیدار جمعی از بانوان ایثارگر اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک خیزش و حرکت عادی نیست، بلکه انقلابی مبتنی بر دین و مذهب تحت زعامت جانشین امام عصر (عج) است.
وی رهبر را پشتیبان اصلی اقشار مختلف جامعه توصیف کرد، و با یادآوری اینکه همواره حوادثی به وجود می آید که باید رهبری شود، گفت: بین رهبر و رهبری تفاوت عمده ای است، چرا که رهبری یعنی راهنمایی کننده، و همه علما نیز این نقش را ایفا می کنند، اما رهبر فقط یک شخص است، و آن کسی که جامعه را به حرکت در می آورد.
این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم استکبار ستیزی را از شاخص های بارز انقلاب اسلامی عنوان کرد، و افزود: امروز همه مستضعفان و مسلمانان واقعی جهان و همه آنهایی که انقلاب را پذیرفته و به روح آن پی بردند، با هم متشکل شدند، و در برابر صهیونیست ها و ایادی استکبار که با بهره مندی از امکانات مادی قدرت فراوانی را برای خود بوجود آوردند، جبهه متحدی را شکل دادند، و نباید فکر کنیم رویارویی این 2 گروه با یکدیگر تعطیل می شود، بلکه تا ظهور امام زمان(عج) ادامه پیدا خواهد کرد.
آیت الله نوری همدانی همچنین با گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت زینب (س) آن بانوی بزرگوار اسلام را قهرمان اسارت و اسوه صبر و استقامت دانست، و افزود: بانوان کشور به تاسی از آن حضرت در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی حضور چشمگیری داشتند، و حتی خدمات آنها از رجال و مردان نیز بیشتر بوده است.
وی همچنین شهیدان مدافع حرم را الهام گرفته از حضرت زینب (س) عنوان کرد، و افزود: اینکه طبق اراده و خواست خداوند متعال حضرت زینب در شام به خاک سپرده می شود، بیش از هر چیز برای این بوده که امروز شهیدان مدافع حرم با صهیونیست ها و مزدوران تکفیری آنها به مبارزه و نبرد بپردازند و در این راه به شهادت برسند.
7403/ 6133/ خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار: جعفر مسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.