به گزارش ایرنا حجت الاسلام علیرضا کامجو در خطبه‌های نمازجمعه فردوس، هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی را از مناسبت های پیش رو ذکر کرد و افزود: بلایای طبیعی در دوران گذشته وجود داشته و مهم این است که مسئولان تدابیری را اتخاذ کنند تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.
وی پس از توصیه به تقوای الهی بر استحکام خاکریزهای فرهنگی کشور تأکید و اظهار کرد: اگر این خاکریزها سست شود ایمان مردم مورد آماج حملات نرم دشمن قرار خواهد گرفت و همه چیز از بین خواهد رفت.
خطیب جمعه فردوس رسالت همه مسلمانان را اقامه دین دانست و گفت: ما وظیفه داریم در عرصه‌های اجتماعی انسان‌ها را به خدا دعوت و شرایطی را فراهم کنیم تا همه به ریسمان مستحکم الهی چنگ بزنند و متفرق نشوند.
وی بهترین بستر را برای اقامه دین، نظام ولایی عنوان کرد و افزود: تحقق ولایت خداوند با اطاعت از ولی خدا محقق می‌شود لذا باید افرادی مسئولیت‌های مهم جامعه را برعهده بگیرند که توان اقامه دین را داشته باشند و خود را به انجام فرامین الهی و توصیه‌های پیامبر اکرم (ص)، ائمه معصومین (ع) و ولی فقیه ملزم بدانیم.
حجت الاسلام کامجو همچنین بر رسیدگی به معیشت مردم تأکید کرد و گفت: افزایش قیمت حامل های انرژی نباید به گونه‌ای باشد که به معیشت مردم لطمه وارد شود بلکه در اجرای این طرح باید طبقات پایین و متوسط جامعه مدنظر قرار گیرد.
9865*3028
خبرنگار: اعظم جمالی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.