به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم افزود: برای اعتلای ایران لازم است نگاه فرابخشی در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور حاکم شود و همه مدیران و برنامه ریزان بر اساس نگاه ملی، اقدام کنند.
وی بیان کرد: اگر بخواهیم در مسیر اجرای سیاست های نظام در بخش های مختلف گام برداریم، غیر از اولویت دادن به نگاه ملی و ترجیح آن بر منافع فردی و جناحی، راه دیگری وجود ندارد.
وی ادامه داد: این مساله مورد توجه رهبر معظم انقلاب است و برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که مهمترین نیاز کشور است همه وظیفه دارند برنامه های خود را بر اساس منافع ملی تدوین کنند.
صادقی گفت: اگر قرار باشد همه مطالبه گری کنند و تنها دولت پاسخگوی مسائل مردم باشد، اتفاق خاصی در کشور رخ نخواهد داد؛ تمام مجموعه هایی که وظیفه ای بر عهده گرفته اند باید در کنار دولت پاسخگوی مطالبه های مردم باشند تا شاهد تحول در فرآیند انجام فعالیت ها باشیم.
وی بیان کرد: در این چند وقت گذشته انگشت اتهام به سمت دولت رفت که این مساله واقعیت نداشت؛ دولت هم یکی از اعضای کشور است که باید مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهد و در برابر اقدام های خود پاسخگو باشد.
وی ادامه داد: اگر همه نسبت به راهی که می رویم و کاری که انجام می دهیم توجه لازم را نداشته باشیم، مسیر را اشتباه خواهیم رفت و هزینه هایی برای کشور و استان ایجاد می کنیم؛ در چنین شرایطی باید سنجیده عمل کنیم و در راستای منافع عمومی گام برداریم.
استاندار قم گفت: مجموعه اقدام هایی که در استان قم برای تامین امنیت مردم انجام شد در راستای منافع ملی بود، به همین علت توانستیم با کمترین امکانات با همدلی و هم افزایی همه نهادهای انتظامی، امنیتی و قضایی از بروز ناآرامی ها جلوگیری کنیم، وضعیت شهر به خوبی کنترل شد و از بروز مشکل هایی که در برخی مناطق کشور رخ داد، جلوگیری به عمل آمد.
وی با تشکر از نیروی انتظامی، دستگاه های امنیتی و اطاعاتی، دستگاه قضایی، سپاه و بسیج و همه نهادهایی که در تامین امنیت استان قم تلاش کردند، افزود: باید مردم و به خصوص جوانان با نقش مخرب دستگاه های جاسوسی نظام سلطه و رسانه های وابسته به آن ها آشنا شوند تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.
وی ادامه داد: باید با اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی و به راه انداختن چرخ تولید به ایجاد اشتغال فراگیر و پایدار در استان قم کمک کنیم تا از آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری جوانان، پیشگیری شود.
تجمع های صنفی مسالمت آمیز چندی پیش در کشور با تحریک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی در چند شهر شد که با هوشیاری ملت، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان اسلام شکست خورد.
استاندار قم همچنین در این جلسه خواستار تغییر روند برگزاری جلسه شورای اداری استان شد و افزود: باید همه مسئولان و مدیران شرکت کننده در این جلسه آمادگی ارائه گزارش اقدام های خود را داشته باشند و به صورت فعال در این جلسه ها مشارکت کنند.
7405/ 1175 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.