به گزارش ایرنا، وی شنبه شب در دیدار گروهی از روحانیان مطالبه گر حوزه های علمیه قم افزود:پیروی ازولایت فقیه رمز پیروزی مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف است و همواره باید بدانیم برای سربلندی در برابر جهانیان باید تحت فرمان رهبری باشیم.
وی همنوایی طلاب و روحانیان با مردم در مطالبه گری از مسئولان را مناسب دانست و گفت: این تعهد و دلسوزی باید در کنار توجه به خداوند متعال و آموزه های قرآنی بوده و در این مسیر باید همواره به کلام و رهنمودهای رهبری توجه داشته باشیم.
این مرجع تقلید بروز برخی حوادث در کشورمان را نتیجه انحراف از خط ولایت عنوان و بر ضرورت آگاهی و هوشیاری در برابر فتنه ها و حوادث زمان تأکید کرد و افزود: همه ما بدهکار انقلاب هستیم، زیرا کسانی که جان و مال خودشان را برای عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایثار کردند بسیار جلوتر از ما هستند،باید تلاش کنیم پیام انقلاب را به جهان صادر کنیم.
وی با بیان اینکه بر اساس سنت های الهی هیچ تغییری در جامعه رخ نمی دهد، مگر اینکه مردم آن جامعه خودشان بخواهند، خاطرنشان کرد: آشوب گری زمینه حضور دشمنان در کشورمان است و همه مردم باید تلاش کنند تا در فضایی امن و آرام به دنبال تحقق نیازها و خواسته های خود باشند.
آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه از دولت می خواهیم هرچه بیشتر به مطالبات مردم توجه داشته باشد، اظهار داشت: از مسئولان می خواهیم از حرف و سخن فاصله گرفته و در میدان عمل به دنبال برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند.
وی در پایان با بیان اینکه در وضعیت کنونی اقتصاد باید از حاشیه ها فاصله گرفته و به متن مشکلات توجه کرده و هزینه ها و حاشیه ها را کاهش دهیم، گفت: ایران اسلامی تحت ولایت حضرت ولیعصر(عج) است و ما از خداوند متعال برای همه مسؤولان توفیق خدمتگزاری را خواستاریم.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.