آیت الله سید محمد سجادی عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: دشمنان دنبال سوء استفاده و اختلاف افکنی در کشور هستند، بنابراین همه باید مراقب بوده و از مسیر قانون برای رفع مشکلات کشور، گام بردارند.
وی ادامه داد: هر اقدامی که باعث ناامنی کشور شود به مصلحت نظام ومردم نیست و آنان باید از حرکت های مضر و خلاف امنیت ملی، پرهیز کرده و مراقب توطئه دشمنان باشند.
آیت الله سجادی اظهار داشت: اگر کسانی تصور می کنند برگزاری چنین تجمعات و اجتماع های غیرقانونی، سودی به کشور می رساند سخت در اشتباه هستند، باید همه برای رفع مشکلات دست به دست هم داده و برای تقویت نظام تلاش کنند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم همچنین بیان داشت:مسئولان برای توجیه مردم، دست به اصلاحاتی بویژه در حوزه اقتصاد بزنند ودرد دل مردم را گوش کنند، فشارهای مالیاتی و گرانی نباید روی مردم باشد.
آیت الله سجادی اظهار داشت: باید برای معاش و رونق زندگی مردم فکر اساسی صورت گیرد، تا خدای ناکرده دشمنان از این وضعیت سوء استفاده نکند.
وی یادآور شد: مردم نیز باید در مسیر قانونی حرکت کرده و تحت تاثیر شیطنت ها قرار نگیرند،برخی حرکت ها و شعارها در شان ملت ایران نیست و باید آبروی ملت و انقلاب حفظ شود.
وی ادامه داد: مردم بدانند انقلاب به سادگی به دست نیامده و برای آنها هزاران شهید تقدیم شده است، بنابراین باید همه از آن دفاع کنیم.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.