حجت الاسلام احد آزادی خواه روز شنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد جامع اسدآباد گفت: مردم غیرتمند ایران با وجود مشکلات موجود هرگز تخریب چهره های انقلابی را برنمی تابند.
وی به آشوب های خیابانی در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: اگر مشتی غفلت زده، جاهل، مغرض و سرسپرده غربی بخواهند آشوب به پا کنند مردم در مقابلشان می ایستند و این را در حماسه 9 دی ثابت کرده اند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عناصر ضد انقلاب و فرصت طلب بدانند، اگر مردم اعتراض داشته باشند می دانند به شیوه عاقلانه و منطقی خواسته هایشان را مطالبه کنند.
وی با بیان اینکه فتنه 88 توسط سرشاخه های ضد انقلاب علیه امنیت ملی ایران طراحی شده بود یادآورشد: همه این توطئه ها با سیل خروشان ملت نابود شد.
حجت الاسلام آزادی خواه اظهار کرد: امروز هم ملت ایران با حضور پرشور خود در سالروز حماسه 9 دی دوباره طومار فتنه گران را در هم می پیچند.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت از سخنرانی آتشین و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و حضور میلیونی مردم به عنوان 2 رکن خنثی کننده فتنه سال 88 یاد کرد و افزود: رمز پیروزی ملت ایران در همه عرصه ها وجود ولایت فقیه است.
حجت الاسلام آزادی خواه اظهار کرد: به برکت و همت مردم، ایران در اوج امنیت به سر می برد و در کوچه و محلات شهرهای ایران امنیت برقرار است.
به گزارش ایرنا، 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت نامگذاری شده است.
7527/2087
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.