سید جواد خازنی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی ابتدا بیش از 50 تن از مربیان استان قم در رده های مختلف در دوره دانش افزایی شرکت کردند و برخی بازیکنان قمی نیز برای حضور در تیم ملی نوجوانان توسط سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران محک زده شدند.
وی ادامه داد: مربیان استان قم برای تمدید مدرک مربیگری خود نیاز به گذراندن دوره های دانش افزایی دارند که در قالب کلاس هایی با آخرین فنون و تاکتیک های روز این رشته، آشنا خواهند شد.
خازنی اظهار داشت: در همین راستا امروز چمنیان از مربیان با دانش فوتبال ایران به عنوان مدرس کلاس های مربی گری در قم حضور داشت و در کنار آن نیز استعدادهای ورزشی استان در رشته فوتبال نیز توسط این مربی مورد سنجش قرار گرفتند.
به گفته خازنی، بیش از 400 مربی در رشته فوتبال در درجه های مختلف در استان قم فعال هستند.
مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال 79 تا کنون و تدریس19 کلاس مربیگری آسیایی، مدرس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از سال 77تاکنون، ترجمه و چاپ کتاب تمرینات فوتبال، ترجمه و چاپ کتاب درسی حرکت شناسی ساختاری، تالیف و چاپ کتاب علم تمرین و ارائه طرح پژوهشی با عنوان نگرش بخش خصوصی در ارتباط با سرمایه گذاری در ورزش حرفه ای بخشی از فعالیت عباس چمنیان در رشته فوتبال است.
وی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران می باشد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.