به گزارش ایرنا، تیم هیات فوتبال قم که در قعر جدول این مسابقات قرار دارد، برای امیدوار شدن به منظور ماندن در لیگ برتر، در این مسابقه با تمام توان خود ظاهر شد و نیمه نخست را توانست با گل های سید حسین رضوی و مهدی زاهدی با حساب 2 بر صفر به رختکن برود و در این نیمه مراد ناظری از تیم ساری کارت زرد دریافت کرد.
با شروع نیمه دوم تیم ساری تلاش کرد تا نتیجه مسابقه را عوض کند و حمله های متعددی نیز بر روی دروازه حریف داشت، اما دروازه بان و مدافعان قمی مانع از به ثمر رسیدن گل شدند و در این نیمه نیز سید حسین رضوی در دقیقه 33 توانست گل سوم قم را بزند و این دیدار با حساب 3 بر صفر به سود قم پایان یافت.
حدود 100 تَن تماشاگر این مسابقه بودند؛ رضا رحیمی از استان مرکزی، علیرضا قربانی از خوزستان، صادق محمدی از اصفهان و ولی الله رضایی از یزد قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و سید صادق موسوی ناظر داوری و محمد رضا شبرنگ نماینده فدراسیون فوتبال در این مسابقه بودند.
تیم های فوتسال قم در لیگ برتر در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان میزبان رقیبان خود هستند که به علت این که در سالن مذکور مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان کشور درحال برگزاری است ؛ از این رو مسابقه مذکور در سالن نخلستان برگزار شد.
دراین مسابقه در ترکیب تیم قم علی محسن پور، محمد رمضانی، علی عباسی، محمد برزگر، علی شریفی، مهدی زاهدی، فرهاد فلامرزی، سید حسین رضوی، مهدی فتح خانی، شهاب بشری دوست، عابد خسروبیگی و محمد مهدی جمالی به سرپرستی وحید نایینی و سرمربیگری سید مهدی غیاثی قرار داشتند.
در ترکیب تیم شهروند ساری (استان مازندران) نیز سینا پرکاس، عارف عالی منش، رضا امانی، محمد طاهری، علی ابراهیمی، مهدی قلی زاده، حمید سالاری، ابوالفضل افضلی، مراد ناظری، سعید بلباسی، محمد رضا نریمان فر و سید علی کیایی به سرپرستی سعید خیراندیش و محمد اسماعیل پور سرمربیگری قرار داشتند.
تیم هیات فوتبال قم با یک برد، 2 تساوی، 12 باخت، 24 گل زده و 46 گل خورده پنج امتیاز کسب کرده است و هم چنان در انتهای جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار دارد و 16 آبان ماه جاری ساعت 16 نیز مهمان تیم تاسیسات دریایی تهران است.
تیم شهروند ساری با 4 برد، 6 تساوی، 5 باخت، 32 گل زده و 34 گل خورده 18 امتیاز به دست آورده است و در رده هشتم قرار دارد و 16 آبان ساعت 16 میزبان مقاومت کرج (البرز) است.
آتُلیه طهران قم دیگر نماینده استان قم در این رقابت ها نیز در این هفته در شیراز (استان فارس) توانست 3 بر 1 تیم لبنیات ارژن را شکست دهد و با 6 برد، 4 تساوی، 5 باخت، 38 گل زده و 42 گل خورده با 22 امتیاز در رده پنجم قرار بگیرد و 16 آبان ماه جاری ساعت 16 میزبان پارسیان شهر قدس از استان تهران است.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.