به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، وی در دیدار شیخ احمد حسون مفتی سوریه اظهار کرد: امام خمینی(ره) جهانی بود و تحولی هم که ایجاد کرد، جهانی بود. بعد از اتحاد استکبار جهانی با یکدیگر، امام با توکل بر خدا و اخلاص در برابر استکبار و صهیونیسم ایستاد و خداوند هم به ایشان توفیق داد و پیروز شدند.
وی یادآور شد: البته سلطه گران خاموش ننشستند و وقتی دیدند همه ملت ها دارند از امام الگو می گیرند و می خواهند علیه استکبار قیام کنند، آنها هم به حرکت در آمدند، از این رو ما باید بیدار و مقاوم باشیم و تا الان هم به همین دلیل پیشرفت کرده ایم.
این مرجع تقلید تصریح کرد: تا صهیونیست ‌ها در منطقه هستند، دردسر هم وجود دارد و ما باید متحد شویم و این غده سرطانی را ازبین ببریم؛ اگر صبر داشته باشم و تقوا پیشه کنیم، ضرر آنها به ما نخواهد رسید.
آیت الله نوری همدانی گفت: امروز دنیای اسلام در قدرت و عزت به سر می برد، البته همان طور که رهبر ما گفته اند، باید همیشه آماده باشیم.

** شیخ احمد بدرالدین حسون، مفتی کشور سوریه نیز در این دیدار گفت: ایران با ما در برابر تروریسم ایستاد و در حالی که بیش از 100 کشور از بالا و پایین به ما حمله کردند، ما بر آنها پیروز شدیم.
وی اظهار کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، دشمن می خواست نور این انقلاب را خاموش کند تا نور و روشنایی این انقلاب در عالم اسلامی نماند. آنها به صدام برای این کار پول دادند، ولی وقتی به حافظ اسد گفتند از (امام )خمینی جدا شو تا سوریه را بهشت کنیم، جواب داد: ما همراه (امام )خمینی به عنوان یک شخص نیستیم، بلکه به عنوان یک پیام و رسالت همراه او هستیم، (امام) خمینی فقط برای ایران نیامده است.
شیخ حسون خاطرنشان کرد:این انقلابی که شما بزرگان پرچمدار آن هستید، نور را در تمام عالم پخش می کند.
وی گفت: پیامی که شما و امام خامنه ای فرستادید که مسلمانان شیعه و سنی در خط واحد هستند، اثر زیادی در عالم اسلامی داشت. امروز به شما بشارت می دهیم که پیروزی در سوریه آشکار و ظاهر شده است.
شیخ احمد بدرالدین حسون، مفتی کشور سوریه امروز در سفر به شهر مقدس قم با برخی مراجع عظام تقلید و علمای قم دیدار و گفت وگو کرد.
7406/ 6133/ تنظیم کننده: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.