در این مطلب می خوانیم:
وقتی عکس او را در فضای مجازی دیدم باورم نشد که مجید هم از میان راهها، راه آسمان را برگزید. باورم نمیشد و نمیشود که مجید راهش را با خونش انتخاب کرد. باورم نمیشد مجیدی که از سال 88 افتخار همکاری با او را داشتم، دیگر نزد پرورگارش ارتزاق میکند. بچه ها، همکاران، دوستان، همشهریان، ما باز هم عقب ماندیم و مجیدمان برنده شد.
* همان لبخند همیشگی کار دستش داد * این موضوع را یک بار به شوخی بین همکاران به او گفتم. او که خوبان را برمی گزیند مجید خندان ما را هم انتخاب کرد. ولی مجید جان!! از یک مسئله عجیب متحیرم. از هنرستان شهید رجایی تا گلزار شهداء خیلی راه نبود شما برای وصال محبوب چرا این همه مسیر را طی کردید ؟؟ مجید عزیز!! این بار که از نماز جمعه بیرون آمدم بر خلاف همیشه لبخندت تمام وجودم را آتش زد.
وقتی دوستان اداری گفتند با چه اصراری مرخصی گرفتی که به دیدار حق واصل شوی به اخلاصت حسرت خوردم. آسمانی بودی و بین ما جایت تنگ بود. ربانی بودی و با زمینی ها ماندنت سخت بود. حق داری چون اینجا زنجیرها ما را احاطه کرده ولی تو را نه. تو از جنس فرشتگان بودی بین ما. تو از جنس صابرین بودی بین ما.
تو از جنس نور بودی بین ظلمتها. معلمی که عشق را مشق کرد و خود اول از روی آن نوشت ماندگار خواهد شد. معلمی که راهها را بر می شمرد و نوع آسمانی را خودش برگزید جاودان خواهد ماند. مجید جان !! خاکریز اول را تو فتح کردی و دیگر حجت بر ما تمام است. از امروز در کلاس درس 'راه مجید' را می آموزیم به نسل آینده. راهی که از سرعت نور هم پیش تر است. راهی که پایانش وصال است. * معلم شهید ما منزل نو مبارک *
/8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.