محسن اروجی چهارشنبه شب درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای امدادی با حضور در مناطق زلزله زده، نصب چادرهای اسکان اضطراری، توزیع اقلام غذایی 24 ساعته و 72 ساعته و تامین نیازهای ضروری خانوارها را به عهده دارند.
وی اظهار داشت: کار کمک رسانی به مردم به خوبی انجام خواهد کرد و جمعیت هلال احمر استان قم نیز در این زمینه فعال وکمک های مردمی را مدیریت می کند.
وی گفت: استان قم پس از زلزله غرب کشور ، یک دستگاه آمبولانس، تیم کامل واکنش سریع، دو قلاده سگ زنده یاب، دو دستگاه خودروی نجات و خودروی کمک دار، دستگاه‌های زنده یاب و همچنین تیم‌های اسکان اضطراری به مناطق زلزله‌زده اعزام کرد.
وی همچنین با اشاره به کمک های مردم قم به مناطق زلزله زده خاطرنشان کرد: امروز چهارشنبه 2 هزار و 880 تخته پتو، ۲۰۰ دستگاه چادر، 2 هزار رول موکت و مواد خوراکی مانند روغن، انواع کنسروجات و آب معدنی از قم به این مناطق ارسال شد.
وی ادامه داد: چند روز قبل نیز دو محموله شامل 600 چادر امدادی و 8 هزار کیلو پلاستیک پوششی چادر و 19 هزار آب معدنی و2 هزار و200 تخته پتو از قم به این مناطق ارسال و میان زلزله زدگان توزیع شد.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
درجریان این زلزله 12 هزار واحد مسکونی دراستان کرمانشاه به کلی تخریب و بیش از 15هزار واحد دیگر نیز آسیب دیده است.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.