محمد وزیری روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: دوم شدن تیم کشتی فرنگی قم در این رقابت ها بر اساس یک حادثه غیرمترقبه بوده و گرنه شانس اول قهرمانی بودیم.
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان ایران گروه'ب' روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن دوهزار نفری شهید حیدریان قم با حضور 150 کشتی گیر در قالب 10 تیم از 10 استان کشور برگزار شد که در نهایت تیم های اردبیل، قم و ایلام به ترتیب اول تا سوم شدند.
وزیری ادامه داد: در این مسابقات علیرضا نجاتی در روزن 60 کیلو، محمد جواد رضایی در 63 کیلو و علی قیطاسی در 88 کیلوگرم رتبه اول و مدال طلا کسب کردند.
وی گفت: مهدی قربانی در وزن 55 کیلو، هادی علیزاده در 77 کیلو گرم مقام دول و مدال نقره را کسب کردند و مهدی مراد حاصلی در وزن 67 کیلو، محمد رضا رضایی در 82 کیلو، علی اکبر حیدری در 97 و شادمان عظیمی در 130 کیلو سوم شدند.
وی اظهار داشت: علیرضا پاسالاری در وزن 72 کیلوگرم مقام چهارم را کسب کرد.
وی ادامه داد: نفرات اول و دوم این رقابت ها به مرحله انتخابی تیم ملی که ابتدای سال آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.
وزیری گفت: تیم استان قم در این مسابقات در حد قهرمانی ظاهر شده ولی به دلیل یک حادثه غیرمترقبه برای علی اکبر حیدری، دوم شدیم.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.