حامد اسماعیلی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: این 2 بازیکن از سایر تیم های لیگ برتری، پیشنهادهای خوبی دارند و تا پایان هفته جاری، در مورد جدایی از هدف پویان و یا ماندن در این تیم، تصمیم گیری خواهند کرد.
وی گفت: این 2 بازیکن به عنوان بازیکنان ثابت تیم ملی، ستون فقرات تیم هدف پویان جوان هستند و در صورت جدایی، تیم با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم از منابع استان، مبلغ پیشنهادی از سوی تیم های دیگر را در اختیار این 2 بازیکن قرار دهیم، آنها در تیم هدف پویان قم ماندگار خواهند شد ولی متاسفانه تاکنون موفق نشدیم.
اسماعیلی با اشاره به این که مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از روز 28 مهرماه سال جاری آغاز می شود، گفت: متاسفانه هنوز شرایط لازم برای حضور قطعی این تیم در لیگ برتر فراهم نشده است و به دلیل پیدا نشدن حامی مالی، شرایط برای ادامه کار دشوار است.
وی افزود: هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که تیم هدف پویان در لیگ برتر امسال حضور داشته باشد ولی در صورت فراهم شدن شرایط مالی، ضمن حفظ بازیکنان ملی پوش، 2 بازیکن جوان از استان های کشور را جذب می کنیم.
پیش از این، زهرا احمدی نیا سرمربی تیم هندبال بانوان هدف پویان جوان قم گفته بود: این تیم برای حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور به یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد تا بتواند بازی های لیگ را به راحتی برگزار کند.
تیم هندبال هدف پویان جوان قم در حالی که سال گذشته نیز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد ولی موفق به کسب رتبه چهارم در لیگ برتر ایران شد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.