به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در این جلسه بیان کرد: تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر آیین های عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی در قم اندیشیده شود.
وی با اشاره به ضرورت هوشیاری دستگاه های امنیتی و انتظامی برای پیشگیری و مقابله با هرگونه تهدید امنیتی افزود: استفاده از ظرفیت مردم و هیات های مذهبی برای تامین نظم و امنیت می تواند در این راستا بسیار موثر واقع شود.
صادقی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال»، گفت: در برش استانی باید اشتغال روستاییان و اعطای تسهیلات برای مشاغل خرد مورد توجه جدی قرار بگیرد.
وی با بیان اهمیت مشارکت و تعامل همه مسئولان استان برای تحقق شعار سال و افزایش اشتغال جوانان خاطرنشان کرد: اعتباراتی که در راستای تولید در اختیار استان قرار می گیرد، باید به اشتغال پایدار منجر شود.
رضا سیار، فرماندار قم و رئیس شورای تامین شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به جلسات برگزار شده و برنامه ریزی های صورت گرفته برای مراسم عزاداری در ایام محرم، گفت: دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استان قم آمادگی کامل برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی را دارند.
7405/ 1175 تنظیم: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.