به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت آغاز سالروز هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هشت سال پایداری و حماسه مقدس، میراث معنوی جاودان و ارزشمندی است که با الهام از نور ایمان به خدا، وحدت کلمه و صلابت اراده ملت ایران به دست آمد.
در این پیام خاطرنشان شده است: حماسه دفاع مقدس، فصلی پر افتخار از شکوه مقاومت و پایمردی و سرشار از زیباترین صحنه های ایثار، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی است. این حماسه، روایت گر روزهایی است از جنس شور و شعور که ملتی با تأسی به آرمان ظلم ستیزی مکتب عاشورا ، علم جهاد و شهادت برافراشته و حماسه ای بزرگ و ماندگار را به تصویر می کشد.
صادقی دراین پیام بیان داشته است: آن ایام، یادآور خاطرات و رشادت های غرورآفرین و افتخارآمیزی از استقامت و مجاهدت خالصانه رزمندگان غیور و دلیر مردان ایران اسلامی است که با دفاع شجاعانه و غیرتمندانه خود، ابهت ابرقدرت ها را در هم شکستند و درخشان ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین این سرزمین را رقم زدند.
وی ادامه داده است: با گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس، امروز نیز بهره مندی از تجارب ارزنده و تمسک به فرهنگ و ارزش های غنی آن جهاد عظیم، می تواند گره گشای مشکلات و تضمین کننده توفیقات در عرصه های مختلف باشد.
در سی و هفتمین سالگرد حماسه دفاع مقدس و تقارن آن با ایام حزن و عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، یاد و خاطره شهداء، ایثارگران، رزمندگان و یادگاران دوران ایثار و حماسه به ویژه شش هزار آلاله سرخ استان قم را گرامی می دارم.
استاندار قم دراین پیام بیان کرده است: توفیقات روزافزون همگان را در راه حفظ و صیانت از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و پیمودن راه شهدای والامقام در پرتو آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان مسألت دارم.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.