به گزارش ایرنا، آیت الله محمد تقی مصباح یزدی روز پنجشنبه در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم و هیات همراه، افزود: فعالیت های کمیته امداد از ابتدای پیروزی نهضت اسلامی روز به روز گسترش یافته و تنها خداوند است که می تواند پاداش خدمت به محرومان را برای امام خمینی (ره) که عامل ایجاد این نهاد بودند و سایر خدمتگزاران صادق آن به حساب آورد.
وی بیان کرد: کمیته امداد امروز بدون هیچ گونه جناح بندی سیاسی و منافع مالی، تنها برای کمک به محرومان جامعه در صحنه حاضر است و در راستای سیاست های نظام و رهبر معظم انقلاب برای کاهش فقر و حمایت از اقشار ضعیف به فعالیت می پردازد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در نهاد انقلابی کمیته امداد، ادامه داد: برنامه ریزی و آموزش، دو عامل مهم موفقیت فعالیت های فرهنگی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان کمیته امداد قرار گیرند تا نتیجه اقدامات ایشان علاوه بر مسائل مادی بر روح و روان محرومان جامعه نیز تاثیر گذاری لازم را داشته باشد.
آیت الله مصباح یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: این مقام آمریکایی به جای 15 دقیقه سخنرانی 40 دقیقه صحبت کرد و بیش از نصف آن را به موضوع ایران اختصاص داد؛ این مساله نشان می دهد ایران اسلامی امروز به اقتداری مثال زدنی در سطح جهان دست یافته و کشوری که می تواند رقیب آمریکا باشد و آن را به زانو درآورد تنها ایران است.
وی افزود: روزگاری نمایندگان مجلس ایران را نیز آمریکایی ها تعیین می کردند اما امروز وضعیت این کشور به جایی رسیده است که رئیس جمهوری آمریکا در برابر آن ناتوان می شود و نمی داند در برابر عزت ایران اسلامی چه بگوید تا جایی که خود آمریکایی نیز سخن از دیوانه شدن ترامپ به میان می آورند.
رئیس جمهوری آمریکا در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در مورد توافق هسته ای گفت که این بدترین و یکی از یک طرفه ترین توافقی بوده که آمریکا تاکنون در آن حضور داشته است.
دونالد ترامپ افزود: این بدترین و یکی از یک طرفه ترین توافقی بوده که آمریکا تاکنون در آن حضور داشته است. این توافق مایه دردسر و نگرانی برای آمریکا شده است.
7405/ 6133/خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.