به گزارش عصر شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در این بیانیه آمده است: حمله مهاجمان وحشی داعشی به مسجد امام زمان (عج) کابل و به شهادت رساندن زنان، کودکان و غیرنظامیان بی دفاع، بار دیگر اوج قساوت و خونخواری این جنایتکاران را آشکار کرد.
بیانیه حاکیست: اکنون که شیعیان و اهل سنت افغانستان به منظور اعتلای کلمه حق برادرانه با هم زندگی می کنند، جنایتکاران داعشی سرخورده از فشار سنگین ارتش عراق، سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی حشد الشعبی دیوانه وار با هدف آسیب رساندن به اتحاد و برادری در افغانستان دست به این جنایت و خونریزی ها می زنند.
در این بیانیه ذکر شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حمله تروریست ‌های داعشی به مسجد امام زمان (عج) کابل را که به شهادت و مجروح شدن ده‌ ها تن از مردم بی ‌دفاع منجر شده است، محکوم نموده و اعلام می‌ دارد؛ این اقدامات کور تروریستی، ملت مظلوم و مسلمان افغانستان را هوشیار و بیدارتر خواهد کرد و آنها پاسخ این جنایتکاران را به ‌زودی خواهند داد.
در این بیانیه آمده است: داعش و حامیان مستکبر آن بدانند وحدت و همبستگی امت اسلامی در مبارزه با تروریسم؛ سوریه، عراق و افغانستان را گورستان این جهال تکفیری قرار خواهد داد و روزگار زوال و نابودی آنها فرا رسیده است.
در این بیانیه بیان شده است: هم چنین جامعه مدرسین حوزه، از مسئولان دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه می خواهد با پیگیری های حقوقی و سیاسی نقش فعال‌ تری در حمایت از شهدای مظلوم این حادثه دردناک تروریستی و دیگر مستضعفین جهان در مجامع بین المللی داشته باشند.
4 مهاجم مسلح، حوالی ساعت یک و 30 دقیقه روز جمعه گذشته به مسجد امام زمان(عج) واقع در شمال شهر کابل پایتخت کشور افغانستان در منطقه «خیرخانه» حمله کردند و نماز جمعه نمازگزاران را در این مسجد به خاک و خون کشیدند.گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.
7406/ 6133/ تنظیم کننده: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.