وی عصر چهارشنبه در تماس با خبرگزار جمهوری اسلامی مرکز قم خاطرنشان کرد: علت خداحافظی از تیم صبا، حمایت نکردن از تیم بومی و بازیکنان بود ولی خوشحالم که در این مدت کوتاه بازیکنان بومی استان و کادر فنی ثابت کردند که بازیکنان قم ظرفیت حضور در لیگ دسته یک را دارند.
بختیاری زاده گفت: با وجود اینکه تنها 2 هفته با بازیکنان تیم صبا کار کرده بودم ولی در 2 بازی گذشته، نمره قبولی را کسب کردیم.
وی ادامه داد: از همه کسانی که در این مدت کوتاه به ما اعتماد کرده و تیم صبا را تنها نگذاشتند تقدیر و از همه هواداران و جامعه فوتبال استان نیز عذرخواهی می کنم و مطمئن باشند روزی با قدرت برمی گردیم و از نام مقدس شهر قم و صبای قم صیانت خواهیم کرد.
بختیاری زاده اظهار داشت: در این 2 هفته، مشکلات بسیار زیادی را تحمل کردیم که لازم می دانم به آنها نپردازم.
وی گفت: از خداوند متعال برای مجموعه تیم صبا آرزوی موفقیت و سربلندی را مسالت دارم و امید است روزی برسد که مردم این شهر، از تیم خود لذت ببرند و مسئولان از اشتباهات گذشته خود درس گرفته و صبا را به جایگاه واقعی خود برسانند.
تیم فوتبال صبای قم از امروز به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد.
پایگاه اطلاع رسانی باشگاه صبای قم نیز از قول حسن عابدی عضو هیات مدیره این باشگاه نوشت: جلسات متعددی در هفته‌های اخیر با حامیان مالی علاقه مند به سرمایه‌گذاری در تیم فوتبال صبای قم برگزار کردیم و در نهایت واگذاری مدیریت بهره‌برداری از این تیم به شرکت ساختمانی سیوان‌بنای پرشین نهایی شد و قرارداد واگذاری نیز به امضا رسید.
تیم فوتبال صبای قم تاکنون 2 بازی را در لیگ دسته اول انجام داده است که یک باخت و یک تساوی در کارنامه خود دارد. این تیم در یک ماه گذشته با افرادی مانند سهراب بختیاری زاده، اسماعیل اسماعیلی و ناصر بختیاری زاده به عنوان سرمربی به توافق رسیده دوره همه این افراد بسیار کوتاه بود.
علی اصغر مدیر روستا به عنوان چهارمین سرمربی تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک انتخاب شد. این تیم فصل گذشته از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.