مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(س) استان قم از اعطای 1412 کمک هزینه ازدواج به جوانان نیازمند در قم خبر داد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(س) استان قم با اشاره به اعطای 1412 کمک هزینه ازدواج به جوانان نیازمند در قم گفت: برنامه ریزی شده که فطریه‌ها را از مساجد و مکان‌های عمومی جمع‌آوری و بلافاصله وارد حساب نیازمندان شود.

به گزارش جماران، اکبر میرشکار گفت: کمیته امداد طی سال گذشته نسبت به سال ۹۷ میزان ۴۴ درصد افزایش درآمد داشته است.

وی با اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد به نیازمندان در سال گذشته، افزود: در این مدت چهار هزار و ۵۱۸ مورد وام قرض الحسنه از پنج میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان پرداخت شد و ۷۴۳ وام ودیعه با دوره بازپرداخت طولانی به افراد داده شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(س) استان قم بیان کرد: کمیته امداد استان قم طی سال گذشته ۱۰۳ میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت کرده است.

وی با اشاره به پرداخت هزار و ۴۱۲ مورد کمک هزینه ازدواج به جوانان، افزود: در مجموع ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سال ۹۸ برای جهیزیه کمک شده است.

میرشکار با بیان اینکه به هزار و ۵۰۰ مددجو ماهیانه ۳۰۰ هزار تومان اجاره مسکن پرداخت شده است، تصریح کرد: برخی از خیران خانه‌هایی را به صورت امانی واگذار می‌کنند تا خانواده‌های نیازمند در آن سکونت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در دوران کرونا بیش از ۶ هزار عدد ماسک و بسته‌های بهداشتی توزیع شد، افزود: بیش از یک میلیارد تومان به صورت نقدی به خانواده‌های نیازمند قمی کمک شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان قم بیان کرد: امسال در ماه رمضان با وجود شیوع کرونا جشن نیکوکاری ۴۶ درصد و در حوزه اطعام ماه رمضان ۱۲۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای اطعام در این ماه مبارک جمع‌آوری شده است.

وی به جمع آوری فطریه برای نیازمندان هم اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی شده که فطریه‌ها را از مساجد و مکان‌های عمومی جمع‌آوری و بلافاصله وارد حساب نیازمندان شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.