به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به نارضایتی شهروندان از ترددهای غیرضروری و اقدامات هنجار شکنانه برخی افراد در مناطقی از قم، اظهار کرد: در همین راستا طرح «سلامت» با هدف برخورد با کانون اجتماعات غیرضروری در سطح شهر قم اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح سلامت هر شب با حضور عوامل اجرایی قرارگاه، نیروی انتظامی، راهور و نیروهای معاونت عملیات سپاه پاسداران در نقاط پر تردد شهر اجرا می‌شود، تصریح کرد: به دنبال اجرای این طرح با خودروهایی که اقدام به تردد غیر ضروری و ایجاد مزاحمت برای ساکنین این مناطق دارند به صورت قاطع برخورد می‌شود.

جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم با بیان اینکه به دنبال اجرای این طرح در روزهای گذشته ۳۸ خودرو توقیف و ۱۶۵ خودرو جریمه شده‌اند، گفت: برای ۱۰ نفر از برهم زنندگان نظم عمومی نیز پرونده قضائی تشکیل شده است.

حجت الاسلام تحریری با اشاره به اینکه دستگاه قضائی در این روزهای سخت به دنبال برقراری آرامش برای شهروندان است، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی و تخلف در سطح شهر، گزارش خود را در بستر فضای مجازی به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ با قرارگاه دادسرای قم ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.